Anmeldt 15. januar 2019

Et hotell med god beliggenhet, og svært hyggelig personale. Herlig frokost og flotte fasiliteter med blant annet to innebasseng. Her er mange restauranter både inne på hotellområdet, og rett utenfor, som serverer den herligste mat.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, rolfm219
AlexandreE471, Rooms Division Manager på Suite Hotel Eden Mar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2019

Dear rolfm219m,

Your opinion is very important to us. We are pleased to hear that you enjoyed the time you spent with us and look forward to seeing you again soon!

Anmeldt 24. desember 2018

Bodde på hotellet 10 dager i november som vi valgte ut fra gode anmeldelser på TripAdvisor. Vi valgte hageutsikt som er å anbefale hvis du vil være nær det flotte hageanlegget som er som en tropisk hage. Vi hadde blant annet et sitrontre rett utenfor balkongen. Rom høyere opp har bedre havutsikt. Hotellet har faktisk en egen biolog som har ansvar for hagen. Hagen og bassengene deler hotellet med hotellene Porto Mare og The Residence men det er likevel god plass ved bassengene. Hotellet ligger ca 2.5 km fra sentrum med gammelbyen, gondolbanen og flott strandpromenade. Hotellet har fri busstransport til de som ikke vil gå. Anbefaler også strandpromenaden til den gamle fiskelandsbyen Camara. Vennlig og hjelpsom betjening. Vi vil helt sikkert velge dette hotellet igjen neste gang vi besøker Madeira.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Harald B
AlexandreE471, Rooms Division Manager på Suite Hotel Eden Mar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2019

Dear Harald B,

Thank you for your positive comments and we hope it is not long until your next visit.

Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Anbefales! Har vært her mange ganger. Aldri noe å klage på. Rolig sted med Madeiras største og flotteste hotellhage. Masse spisesteder i nærheten og en super Pingo under hotellet! God service og hyggelig betjening på alle måter.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, oles163
AlexandreE471, Rooms Division Manager på Suite Hotel Eden Mar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Dear oles163,

Thank you for your choice and for sharing your PortoBay experience with us.

Anmeldt 19. august 2018

Reiste nå i sommer til Madeira, nærmere bestemt Funchal, for andre gang. Valgte samme hotell som sist - Suite Hotel Eden Mar - dette fordi vi husket dette hotellet som spesielt bra. Ble ikke skuffet denne gang heller. Dette er virkelig et hotell jeg vil anbefale alle. Det leverer på alle vis. Det er trivelig hotell med en meget vakker hage, deilige svømmebasseng, føles trygt, alt er rent, trivelig betjening, nydelig mat, flott utsikt, god beliggenhet. Ja, da vi evaluerte klarte vi ikke å komme på noe som kunne vært annerledes. Dette er det triveligste hotellet jeg ever har bodd på. Det var underholdning av høy kvalitet på hotellet daglig. Virkelig bra. Synes vi fikk mye for det vi betalte. Dette er et hotell som passer for alle aldre vil jeg mene. Anbefales på det varmeste. Skal jeg tilbake til Madeira igjen blir det dette hotellet!! Anbefales varmt.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Thalerud
AlexandreE471, Rooms Division Manager på Suite Hotel Eden Mar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Dear Thalerud,

Thank you for writing a review about our hotel. We’re so pleased to hear that you chose to stay with us again while visiting Madeira and were not disappointed. We truly appreciate your recommendation and hope to see you again in the future!

Anmeldt 12. mars 2018 via mobile enheter

Vi er her enda en gang og har reist hit siden 1994. Stortrives på hotellet og område. Alltid veldig hyggelig personale.
Rent og ordentlig. Man kan risikere oppussing her og der.
Været har vært dårlig denne gangen men det kan jo ikke hotellet noe for.

Dato for oppholdet: mars 2018
2  Takk, Nina N
Alexandre E, Rooms Division Assistant på Suite Hotel Eden Mar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mars 2018

Dear Nina N,

Thank you for your review and comments. It was a great pleasure to welcome back you to Eden Mar. We were pleased to hear that you had a pleasant stay at our hotel. We hope to see you again in Madeira Island.

Rooms Division Assistant