Anmeldt 13. desember 2017

Vi var der for tredje gang i tiden 14,11, - 5.12 .d.å.
Betjeningen er som nevnt tidligere suverene. De får deg til å ønske deg tilbake dit senere. Alltid hjelpsomme og blide. De får deg til å føle deg som hjemme.
Beliggenhet til sjø, bussholdeplass m.m. er som skrevet tidligere meget bra.
Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Bjørn V
PestanaPalms, Guest Relations Manager på Pestana Palms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. desember 2017

Dear Guest Mitt yndlinsssted,
Thank you for your recent stay at Pestana Palms.
We would also like to thank you for the very nice comments you have posted about us on this website.
We hope to welcome you in a near future at Pestana Palms and in the beautiful Madeira Island.

Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Flott hotell med stort rom og liten kjøkken krok. Service innstilt betjening ligger helt ved sjøen og har gode bademuligheter både i basseng og i sjø. Gode tur muligheter på promenaden og ca. 10 min. Med Taxi til gamle byen. Gode restauranter i gang avstand.
Vi har hatt det helt suverent og kommer tilbake.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, kjelllllien
PestanaPalms, Guest Relations Manager på Pestana Palms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2017

Dear Guest kjelllllien,
Thank you very much for your positive feedback.
We hope to welcome you in a near future.

Anmeldt 27. november 2016

Dette er andre gang vi på dette hotellet. Bodde der fra 1.11 til 21.11. Vi har stortrives begge gangene, God beliggenhet og med direkte adgang til sjøen. Kort vei til en rekke gode spisesteder og supermarked tett ved. Utmerket frokost. Vi kommer tilbake neste år.
Meget vennlig betjening og god service. Godt renhold.
Kort vei til bussholdeplass.

Dato for oppholdet: november 2016
2  Takk, Bjørn V
PestanaPalms, Guest Relations Manager på Pestana Palms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2016

Dear Guest,
Thank you for your recent stay at the Pestana Palms and also for posting your positive feedback on this website.
We hope to welcome you in a near future.

Anmeldt 6. november 2015

Av de 3 Pestana-hotellene vi har besøkt, er vi mest tilfreds med dette - ut fra våre behov: Sove - Svømme - Spasere - Spise. Sentral, men rolig beliggenhet med veranda mot en sjarmerende og eksotisk hage - og havutsikt. Når det ikke er rødt flagg, kan vi svømme i sjøen rett nedenfor hotellet - i tillegg til i svømmebassenget. Restaurantene så ikke så spennende ut, så vi benyttet tilbudene i Funchal sentrum og i nabolaget.

Romtips: Rom ut mot den eksotiske hagen er sjarmerende!
Dato for oppholdet: oktober 2015
2  Takk, Frode R
PestanaPalms, Gerente de relações públicas på Pestana Palms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2015

Dear Guest,
First of all I would like to thank you for your recent stay with us, as well as for posting your comments on this well known website.
Thank you for visiting us, and also for sharing your positive feedback with us.
We hope to welcome you back in a near future among us.
With the best regards on behalf of the hotel team, I remain.
Yours sincerely,

Anmeldt 6. mai 2014

Hotellet ligger fint tii i Lido strøket med mange spisesteder rett i næreheten. Kort vei til lokal bussholdeplass for reiser inn til sentrum av Funchal. 10 min med buss. Det finnes parkeringsplasser inne på hotell området om en har leid bil. Frokosten er utmerket. Bassengområdet er romslig med god bar service. Hotelllrommet vi fikk var plassert mot øst og det var litt kaldt i mars så reiser en i "Madeira vintermånedene februar, mars og april" så be om et rom som vender mot sør og vest. Hotellets resepsjon ordnet uten problemer et annet rom etter anmodning. Det finnes en god SPA del der en kan få forskjellig type massassje. Herlig.

Romtips: Rom som vender ut mot havet eller bassenget og ikke med de med utsikt inn mot Funchal.
Dato for oppholdet: mars 2014
Takk, sveino628
PestanaPalms, Gerente de relações públicas på Pestana Palms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mai 2014

Dear Guest,
Firstly, we would like to thank you for choosing Pestana Palms for your accomodation in the Madeira Island.
With regards to the comments adressed, we thank you very much for them.
Looking forward to welcoming you back in our Hotel, I remain.
Kind regards,
Rubina Campos