Agoda.com
Expedia.comUSD 176
getaroom.comUSD 239
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Flott hotell, men begynner å bli litt nedslitt. Vegg til veggtepper på rom og gang. På badet var sluken på både vask og badekar delvis tett. Dørhåndtak til balkongdøra hang og slang. Frokosten var utmerket.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Alf-Kåre G
FernandoA_Carrico, Gerente på Pestana Casino Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2018

Kjære gjest Alf-Kare G,

Jeg vil personlig, og på vegne av alle ansatte i Pestana Casino Park, takk for den tiden du har tatt for å svare på vårt spørreskjema, så vel som dine kommentarer.

Disse er et viktig poeng for å forbedre vår service.

Det er alltid en glede å vite at vi har møtt dine ferieforventninger med oss.

Det var en glede for oss å ha deg som gjest, og vi gleder oss til å ønske deg velkommen til vårt feriested.

Med vennlig hilsen
Enhetsleder

Anmeldt 19. april 2018

Hadde gleden av å være her en uke. Flott beliggenhet, flotte rom med havutstikt. Uteområdene var kjempefine og velstelte. Veldig hyggelig personale og veldig bra renhold på rom. Frokosten var fortreffelig og vi spiste middag (buffe) 2 ganger; 1 veldig go (Madeira) og 1 ikke så go etter vår smak. Reiser gjerne hit igjen.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Colt1125
FernandoA_Carrico, Gerente på Pestana Casino Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2018

Kjære gjest "Colt1125",

Vi er glade for å høre at du har hatt ditt opphold hos oss. Dine positive kommentarer om oss har blitt veldig verdsatt, og vi håper hjertelig at reiseplanene tar deg tilbake til Madeira og til Pestana Casino Park-hotellet, så vi kan ha gleden av å hoste deg igjen for å tilby deg "livet ditt" .

Vennlig hilsen,

- Flott bassengområde
- Bra størrelse på rom
- Bra frokost

Det vi ikke likte:
- Svært dårlig AC. Vi ga beskjed til respepsjonen, men det ble ikke noe bedre.
- Noe støy og lukt fra cruiseskip som ankrer opp rett foran hotellet

Romtips: Anbefaler rom med havutsikt
Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Svein T
FernandoA_Carrico, Gerente på Pestana Casino Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. februar 2018

Dear Guest "Svein_T",

First of all I would like to apologize for not being able to respond on your native language.

Thank you for choosing Pestana Casino Park and I appreciate that you took the time and effort to share your experience with us and sincerely apologize that we did not meet your expectations in certain areas.
I am sorry to read tha our AC offerings didn’t please you. I have shared your constructive feedback with my team as we continue to strive to not only meet but exceed our guests’ expectations.

On a positive note, I am very glad that you have enjoyed our location, pool areas, the size of your room and our breakfast.

When your travels bring you back to Madeira, I look forward to welcoming you back to stay with us again.

Kindest Regards,
Unit Manager

Anmeldt 8. desember 2017 via mobile enheter

For et eldre par fra Norge var dette den optimale opplevelse! Kvalitet i alle ledd, spesielt må nevnes de som skaper atmosfæren, renhold, kjøkken, servering, resepsjon og alle de øvrige støttespillere. Vi gleder oss allerede til neste besøk.
A&O

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, alf35
FernandoA_Carrico, Manager på Pestana Casino Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2017

Dear Guest "alf35",

First of all we apologize for not responding on your native language. We would like to thank you for your preference , make us really proud to know that we achieved your expectations. Our team works every day to achieve excellence and make the stay of our guests an unforgettable experience. We are very happy to know that you are one of our many customers to whom we managed to provide a memorable stay. We hope to receive you once again very soon .

Best regards
Unit Manager​

Anmeldt 15. oktober 2017 via mobile enheter

Her er det meste du trenger, veldig sentralt - noe støy fra vei og casino. Gammelt hotel men renovert, flott frokost, inne og uteområder. Rommet var veldig flott og renholdet var veldig bra, rommet ble også fikset på ettermiddag/kveld - god service

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, christer65
FernandoA_Carrico, Gerente på Pestana Casino Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2017

Kjære Gjest "christer65",

Bare et kort notat å takke deg for å bo på Pestana Casino Park Hotel, og for å ta noen av din dyrebare tid til å dele dine tilbakemeldinger om ferie opplevelse som vi nøye har lest alle dine meninger om oss og våre tjenester .Vi takker deg for din preferanse og vi håper å ha gleden av din bedrift på nytt i en ikke altfor fjern fremtid.

Beste hilsner,
Leder