8 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Trip.com
getaroom.comUSD 171
Anmeldt 2. desember 2018

Vi bestilte rom direkte via Hotellet, ved bestilling fikk jeg en pris garanti, fant jeg rommet billigere hos andre ville jeg få rommet for samme pris minus 5 prosent.
Vi bestilte for 14 dager, fant samme rom hos Trivago.no "loveholidays." 190 euro biligere og kontakte Pestana for å få satt ned prisen. Regnet med at dette skulle være en enkel sak, det var det ikke. Sendte mail med bilde av siden med pris i Norske kroner og regnet prisen om i Euro. Dagen etter fikk jeg melding om at de trengte bilde av siden i Euro. Front siden på Trivago.no er det mulig å forandre prisen til Euro, sendte bilde av siden. Fikk melding igjen at det var ikke godt nok. Det ble så mye om og men at vi kansellerte bestillingen og bestilte rommet via Trivago.

Når det gjelder selve hotellet, så virker både ganger og rom noe slitt. Resten av hotellet er flott med fine hager, ute områder med basseng og en flott utsikt over havnen.
Det er også et flott inne basseng med det meste.

Romtips: Rommene er helt greie, men er nok roligere nærmere sjøen (støy av trafikk på balkonger)
Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, 777leifo
Park G, Diretor-Geral på Pestana Casino Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Kjære Herr,

Vi setter pris på tilbakemeldingen din. Vi beklager ikke å oppfylle dine forventninger og våre unnskyldninger for det. Selv om vi gjenkjenner noen av våre mangler, gjøres noen forbedrings- / rekalifikasjonsarbeid hvert år.

Vi håper at vi i fremtiden får muligheten til å motta og angre en mindre positiv ide om våre tjenester og vil at du skal kontakte meg for å håndtere din reservasjon personlig.

Med vennlig hilsen.

Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Flott hotell, men begynner å bli litt nedslitt. Vegg til veggtepper på rom og gang. På badet var sluken på både vask og badekar delvis tett. Dørhåndtak til balkongdøra hang og slang. Frokosten var utmerket.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Alf-Kåre G
FernandoA_Carrico, Gerente på Pestana Casino Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2018

Kjære gjest Alf-Kare G,

Jeg vil personlig, og på vegne av alle ansatte i Pestana Casino Park, takk for den tiden du har tatt for å svare på vårt spørreskjema, så vel som dine kommentarer.

Disse er et viktig poeng for å forbedre vår service.

Det er alltid en glede å vite at vi har møtt dine ferieforventninger med oss.

Det var en glede for oss å ha deg som gjest, og vi gleder oss til å ønske deg velkommen til vårt feriested.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 19. april 2018

Hadde gleden av å være her en uke. Flott beliggenhet, flotte rom med havutstikt. Uteområdene var kjempefine og velstelte. Veldig hyggelig personale og veldig bra renhold på rom. Frokosten var fortreffelig og vi spiste middag (buffe) 2 ganger; 1 veldig go (Madeira) og 1 ikke så go etter vår smak. Reiser gjerne hit igjen.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Colt1125
FernandoA_Carrico, Gerente på Pestana Casino Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2018

Kjære gjest "Colt1125",

Vi er glade for å høre at du har hatt ditt opphold hos oss. Dine positive kommentarer om oss har blitt veldig verdsatt, og vi håper hjertelig at reiseplanene tar deg tilbake til Madeira og til Pestana Casino Park-hotellet, så vi kan ha gleden av å hoste deg igjen for å tilby deg "livet ditt" .

Vennlig hilsen,

- Flott bassengområde
- Bra størrelse på rom
- Bra frokost

Det vi ikke likte:
- Svært dårlig AC. Vi ga beskjed til respepsjonen, men det ble ikke noe bedre.
- Noe støy og lukt fra cruiseskip som ankrer opp rett foran hotellet

Romtips: Anbefaler rom med havutsikt
Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Svein T
FernandoA_Carrico, Gerente på Pestana Casino Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. februar 2018

Dear Guest "Svein_T",

First of all I would like to apologize for not being able to respond on your native language.

Thank you for choosing Pestana Casino Park and I appreciate that you took the time and effort to share your experience with us and sincerely apologize that we did not meet your expectations in certain areas.
I am sorry to read tha our AC offerings didn’t please you. I have shared your constructive feedback with my team as we continue to strive to not only meet but exceed our guests’ expectations.

On a positive note, I am very glad that you have enjoyed our location, pool areas, the size of your room and our breakfast.

When your travels bring you back to Madeira, I look forward to welcoming you back to stay with us again.

Kindest Regards,
Unit Manager

Anmeldt 8. desember 2017 via mobile enheter

For et eldre par fra Norge var dette den optimale opplevelse! Kvalitet i alle ledd, spesielt må nevnes de som skaper atmosfæren, renhold, kjøkken, servering, resepsjon og alle de øvrige støttespillere. Vi gleder oss allerede til neste besøk.
A&O

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, alf35
FernandoA_Carrico, Manager på Pestana Casino Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2017

Dear Guest "alf35",

First of all we apologize for not responding on your native language. We would like to thank you for your preference , make us really proud to know that we achieved your expectations. Our team works every day to achieve excellence and make the stay of our guests an unforgettable experience. We are very happy to know that you are one of our many customers to whom we managed to provide a memorable stay. We hope to receive you once again very soon .

Best regards
Unit Manager​