Luftig tur

Fantastisk utsikt! Avslappende tur ned etter vakker hagevandring eller levadavandring. Her ser du... les mer

Anmeldt 28. februar 2020
Hageinger
Sandefjord kommune, Norge
Flott tur opp til Monte Tropical Garden

Vi tok taubanen opp til Monte og ned igjen etter et besøk i den tropiske hagen. Det var greit å... les mer

Anmeldt 25. februar 2020
Anne_Lene2014
Bergen, Norge
Les alle 15 165 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Madeira
Anmeldt 23. november 2018

Et must om du skal se Funchal fra luften. Vi koste oss på tur opp med god utsikt. På toppen er det botanisk have og en restaurant. Du kan ta taubanen ned eller gjøre som oss, hoppe på en sledetur ned de bratte gatene 2 km ned, for så å gå resten av turen ned til Funchal sentrum.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Lars Tore S
Anmeldt 17. november 2018

Dette er et must når en er i Funchal. Gondoltur til Monte , litt kaldt på toppen men mye å se der oppe. Like viktig som gondolturen er det å kjøre kjelke ned igjen. Langt og bratt å gå ned igjen etter kjelketuren . Kan være lurt å kjøpe tur - retur på gondolen , kjøre kjelketuren ned for så å ta taxi til toppen igjen og gondol ned igjen. Anbefaler turen.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Perkristian
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Et must i Funchal, en fin tur opp og ned, men prisen er 16 EUR per voksen. Mye severdigheter på toppen. En fin tur i godvær.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Tormod D
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Dette er et must i Funchal. Flott opplevelse. Man må ta denne taubanen for å nyte utsikten over Funchal. Anbefales virkelig.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Journey214882
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Vi trodde det ble lenge å vente ettersom billettkøen var lang, men på et lite kvarter var det vår tur. Det sto en fotograf å tok bilder av passasjerer inne i vognen som vi fikk tilbud om å kjøpe på toppen. Å takke nei var ikke populært.
Ellers en fin opplevelse med fin utsikt.
Vi kjøpte enveisbillett og tok et annet alternativ ned.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Canal-77-