“Hyggelig restaurant med god mat og drikke”
Anmeldelse av Estrela do Mar

Estrela do Mar
Vurdert som nr. 161 av 836 Restauranter i Funchal
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 8. november 2018

Restauranten var en hyggelig overraskelse. Maten vi fikk servert var av førsteklasses kvalitet, og de ansatte var meget dyktige, raske og gjorde alt for at gjestene skulle trives. Dette ble tydelig vist ved at alle bord etterhvert ble opptatt, mens vi så at flere av nabo-restaurantene var dårlig besøkt. "Estrela do Mar" kan anbefales på det beste.

Takk, JanErik87

Anmeldt 19. april 2018

Velg dette stedet hvis du vil ha god service, kjempehyggelige servitører og god mat. Paelaen var veldig god for de som tok den; min pepperbiff var noe av det bedre jeg har smakt. De kunne vin - vi ble til de stengte

Dato for besøk: april 2018
Takk, Colt1125
Anmeldt 21. mars 2018 via mobile enheter

God lunsj til hyggelig pris. Vi spiste grillet tunfisk som var bra. Forrett Avacado med reker helt topp. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, JohnKSelven
Anmeldt 22. februar 2016 via mobile enheter

Dette er en av de beste resturantrr i gamlebyen.Vi har vært her hvert år siden 1989.Flott service og hyggelig atmosfære

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, eldarw
Anmeldt 5. november 2015 via mobile enheter

Traff på denne resturanten ved en tilfeldighet, madammen hadde sett seg ut denne etter at vi passerte den tidligere på dagen. Som de to eneste gjestene var vi litt skeptiske, men etter 20 min var hele resturanten besatt av gjester. Nydelig mat, kan anbefale regional steak på Stein og mixed grilled fish. Videre var det utrolig hyggelige og høflige ansatte! Tomler opp!

Dato for besøk: november 2015
Takk, mbakkom

Reisende som så på Estrela do Mar, så også på

Har du vært i Estrela do Mar? Del dine erfaringer!