kiler
Dato for oppholdet: november 2018
RegencyCliff, General ManagerMadeira Regency Cliff, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 17. jan. 2019
Dear Guest,

Thank you for your kind comment. We are very pleased to learn that you enjoyed your holiday at Madeira Regency Cliff.

We hope to have the pleasure of welcoming you in a near future,

kr 2 223
2.5 km fra Madeira Regency Cliff
Se flere hoteller i Funchal
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Trivelig hotell med meget hyggelig og serviceinnstilte ansatte. Fint rom med deilig seng og fantastisk utsikt over Atlanterhavet. Her kunne vi virkelig slappe av! Hotellet er lite og stille og rolig med godt voksne gjester. Frokosten var helt topp, her var det alt man kunne ønske seg; frisk frukt, ferske bakevarer etc.
Hotellet ligger ca 40 min gåtur fra Funchal, men det er også enkelt med taxi og buss.
Rett nedenfor hotellet var det mulighet å bade i havet mot å betale 5 euro.
Dette er stedet vi helt klart vil anbefale og vi vil komme tilbake👍

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, livgrete_yanm
RegencyCliff, General Manager på Madeira Regency Cliff, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

We hope to have the pleasure of welcoming you in a near future,

With Warm Regards

Anmeldt 13. februar 2018 via mobile enheter

Hotellet for oss litt voksene. Ute- og innebasseng med treningsrom. Fantastisk betjening, hyggelige rom og god beliggenhet. Kort vei til Funchal, gjerne med buss eller taxi. Mange gode restauranter pg kjøpesenter i nærheten.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 384jeppep
RegencyCliff, General Manager på Madeira Regency Cliff, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. februar 2018

Dear Guest,

Thank you for your kind comments. We are very pleased to learn that you enjoyed your holiday at Madeira Regency Cliff.

We hope to see you back in a very near future.

With Kind Regards

Anmeldt 21. november 2016 via mobile enheter

Alt var fint! Rom i 3. etasje med en fantastisk utsikt til havet, med både soloppgang og solnedgang. Frokostområdet er så innbydende at vi gledet oss til hver dag når det var vær til å sitte ute. Alle som jobber der, stuepiker, resepsjonister og serveringspersonale er flinke og hjelpsomme, og vi fikk gode svar når vi spurte om råd om turer osv. Beliggenheten er litt langt fra sentrum (45 min å gå), men det ligger samtidig fint til i forhold til den flotte promenaden og stien som går til den koselige fiskelandsbyen Camara de Lobos. Godt tilbud med shuttlebuss fra hotellet til sentrum. Mange gode restauranter rett i nærheten av hotellet, så det er ikke nødvendig å dra inn til byen om kveldene. Fint saltvanns badeanlegg rett nedenfor hotellet. Det hadde vært fint om hotellets gjester hadde fri tilgang her. Vi måtte betale 7€ pr person, og det var vanskelig å komme seg inn igjen etter f.eks. en joggetur, uten å måtte betale en gang til.

Dato for oppholdet: november 2016
1  Takk, Kari M
RegencyCliff, General Manager på Madeira Regency Cliff, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2017

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your opinion with Trip Advisor readers.

We are very pleased to learn that you enjoyed your holiday.

We all look forward to welcoming you,

With Kind Regards

Anmeldt 10. mars 2013

Hotellet ligger ca 45 minutters gange fra sentrum Funchal, en fin tur å gå til byen gjennom flotte omgivelser. Hotellet har gratis buss et par ganger om dagen, men taxi koster uansett ikke mer enn 7 Euro. Hotellet er forholdsvis lite med 60 rom. Alt er greit, rent og pent. Dekorasjoner i lobbyen skiftes ofte. Rommene har forskjelling størrelse, premium room er størst, alle rom har full eller delvis ubrutt utsikt rett ut mot havet. Store og overbygde verandaer til hvert eneste rom er veldig bra. Flinke folk i respesjoen og også i bar og restaurant. Frokost er gjennomsnittlig, meget god Madeira Christmas Cake som serveres hele året. Relativt høy gjennomsnittsalder på gjestene. Et lite utendørs + innedørs basseng. Flott terrasse med storslagen utsikt i tilknytning til restauranten for frokost eller for å nyte et eller flere glass vin.Treningsrom med tredemølle, sykkel, manualer og noe annet utstyr. MEN: Utstyret på treningsrommet var dessverre gammelt og dårlig, dette bør skiftes ut så snart som mulig til moderne utstyr. Hvis ikke utstyret skiftes kan man like godt kutte ut treningsrommet.

Dato for oppholdet: mars 2013
7  Takk, Armelsom
Anmeldt 14. februar 2013

Det beste med dette hotellet er at alle rommene har balkong med utsikt til havet og lyd av havet. Koselig frokostterrasse. Rent og velholdt, hyggelig betjening. Badeanlegg og strandpromenade like ved, samt stort handlesenter og god bussforbindelse til sentrum.

Romtips: De rommene som er mest østvendt har morgensol på balkongen,men solen forsvinner til gjengjeld litt tidligere enn på de sydvendte rommene. Resepsjonen har en innretning som tar knekken på ev. mygg på rommet som vi var litt plaget av, men du må spørre etter den.
Dato for oppholdet: februar 2013
  • Reisetype: Reiste med venner