Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Herlig hotell med et fantastisk uteområde. Først og fremst den deilige hagen og bassengene, men også den avslappende og til fingerspissene gjennomførte atmosfæren.

Alle de fem forskjellige restaurantene holder god kvalitet, og frokosten og servicen var upåklagelig.
Hadde ikke planer om å tilbringe alt for mye tid på hotellet, men dette var bare for flott til å ikke nyte noen ekstra timer i hagen, med sola i kroppen, og noe kalt i koppen! Selv om hotellet hadde mange gjester, føltes aldri fullt eller trangt. Vi fikk ofte et basseng, hagen, trimrommet, pianobaren eller saunaen helt for oss selv. Hyggelig og profesjonell betjening.

Anbefales lett.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Kyrre Ø
AnaTeresaMatos, Manager på Porto Mare Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2017

Dear Guest,

Your opinion is very important to us.

We were very pleased to hear that you enjoyed the time you spent with us.

We look forward to seeing you again soon, here or at another Portobay hotel.

Anmeldt 29. mars 2017 via mobile enheter

Vi hadde egentlig bestilt Santa Maria, men da vi kom dit, ble vi anvist et rom vi syntes hadde den dårligste beliggenhet på dette hotellet. Så ikke bestill med Garden view! Da får du rom mot byen og en skral offentlig park. Det var ingen ledige rom, men en fantastisk dame i resepsjonen ordnet oss et rom på Porto Mare, som er i samme kjede. Her bor vi herskapelig i nydelige omgivelser. Vi forundres over at hotellet bare har 4 stjerner. Viktig å få rom inn mot hagen og bassengene.

Dato for oppholdet: mars 2017
1  Takk, britt_slorer
AnaTeresaMatos, Manager på Porto Mare Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. april 2017

Dear Guest,
Your opinion is very important to us.
We were very pleased to hear that you enjoyed the time you spent with us.
We look forward to seeing you again soon, here or at another Portobay hotel.

Anmeldt 5. januar 2017

Ett veldig fint hotell med de fleste fasiliteter og ikke for lang avstand til sentrum, 15 minutters gange eller 4 euro med taxi. Hotellet har en fin standard og hyggelig betjening. Veldig fine områder og parker. Egen botanisk hage. Mat holder høy standard og frokosten har det meste som man forventer. Hele tiden nystekte egg eller man kan få en omelett etter eget ønske i løpet av få minutter.

Romtips: Sjø utsikt i rom 2101 - 2107 + her er det stor veranda med egne solsenger
Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Kjaate
AnaTeresaMatos, Manager på Porto Mare Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2017

Dear Guest,
It is very important for us to receive your feedback.
Thank you for your comments and we look forward to your next stay at one of our hotels.
Best regards,

Anmeldt 28. november 2016 via mobile enheter

Det er hyggelig å bli tatt imot som "gamle kjente".
De holder en høy standard både inne og ute.
Frokost med utsikt til pool og hage er dagens høydepunkt.
Været var litt skiftende denne gangen, men det gjør ingenting for temperaturen er behagelig hele tiden.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Erling Arvid G
AnaTeresaMatos, Manager på Porto Mare Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2016

Dear Guest,
We would like to thank you for the time you spent giving us your opinion of your experience at our hotel. We are very pleased to hear that you had a pleasant stay with us. We hope to see you again soon.
Best regards,

Anmeldt 2. mai 2016 via mobile enheter

Vi var fem dager i april på Hotel Porto Mare. Vi har vært der flere ganger før og som vanlig var det veldig hyggelig å komme tilbake.
Mottagelsen i resepsjonen var veldig hyggelig, rommet første-klasses med nydelig utsikt over hage og havet lengre ute.
Hotellet anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: april 2016
2  Takk, Erling Arvid G