Anmeldt 3. januar 2018

Porto Mare og Eden ligger ved siden av hverandre og er "søsterhoteller" hvor du som gjest på det ene også kan bruke fasiliteter på det andre. Nydelig hage, ute- og innendørs basseng. Tilgang til trimrom m.m. Innendørsbassenget holder 34 grader, og i samme område ligger også jazzussi, trimrom m.m.

Dato for oppholdet: september 2017
2  Takk, Odd U
Alexandre E, Rooms Division Assistant på Porto Mare Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2018

Dear Mr. Odd U,

Thank you for taking the time to write this review. We appreciate your kind words and hope to welcome you back in the near future.

With best regards,

Alexandre Esnarriaga
Rooms Division Assistant

Anmeldt 23. november 2017

Vi har nettopp kommet hjem etter tre flotte uker på Porto Mare hotel. Også denne gangen er vi veldig godt fornøyd. De ansatte er alltid vennlige og serviceinnstilte, og den flotte hagen er det alltid trivelig å luske rundt i. Vi ser frem til neste opphold.

Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, annekristinel2017
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Vi var her i 14 dager med en liten baby på 11 mnd. Rommene er store med god plass til babyseng, bagasje og vogn.
Hotellet har flere basseng og store fine uteområder. Det var aldri noe problem å finne ledig solseng.
Hyggelig personalet.
Flere gode restauranter i nærheten.
God frokost med godt utvalg.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, kristinah271
Anmeldt 9. september 2017

Som alltid til Madeira vender vi tilbake til Porto Mare. Hyggelig personale i resepsjon og ellers på hotellet. Denne gangen hadde jeg med 2 venner, en hadde ikke vært på Madeira før, den andre hadde vært her en gang tidligere og bodd på Pestana Carlton. Vi var alle svært fornøyd med hotellet, den flotte haven og bassengene. Stillheten, utsikten fra rommet. Men, vi valgte en mini-suite for å få litt bedre plass. Og det fikk vi. Bra rom. Men, som 3. mann lå jeg i ekstra seng. Jeg spurte på forhånd om det en ordentelig seng med god madrass. Jada, det var det. Sa de fra bookingkontoret. Men det var det langt i fra. Det var en oppredd sovesofa, som var sliten i fjærene, tynn madrass og for kort. Det var skuffelsen. Se bilde.

Romtips: Utsikt mot havet og hagen. Ikke velg sovesofa som en 3. seng.
Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Brussels188644
AnaTeresaMatos, Manager på Porto Mare Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2017

Dear Guest,
Thank you for your feedback. Nothing makes us happier than meeting the expectations of our guests.
We have taken note of your suggestions and we will do everything to make your stay even better next time.
We hope to enjoy your company soon at a PortoBay hotel.
Ana Teresa Matos

Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Herlig hotell med et fantastisk uteområde. Først og fremst den deilige hagen og bassengene, men også den avslappende og til fingerspissene gjennomførte atmosfæren.

Alle de fem forskjellige restaurantene holder god kvalitet, og frokosten og servicen var upåklagelig.
Hadde ikke planer om å tilbringe alt for mye tid på hotellet, men dette var bare for flott til å ikke nyte noen ekstra timer i hagen, med sola i kroppen, og noe kalt i koppen! Selv om hotellet hadde mange gjester, føltes aldri fullt eller trangt. Vi fikk ofte et basseng, hagen, trimrommet, pianobaren eller saunaen helt for oss selv. Hyggelig og profesjonell betjening.

Anbefales lett.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Kyrre Ø
AnaTeresaMatos, Manager på Porto Mare Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2017

Dear Guest,

Your opinion is very important to us.

We were very pleased to hear that you enjoyed the time you spent with us.

We look forward to seeing you again soon, here or at another Portobay hotel.
Ana Teresa Matos