Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Har bare positive ting å si om dette hotellet - her koste vi oss skikkelig. Vi har bodd både på Porto Mare og på The Residence, som er en del av samme kompleks, og anbefaler begge.

Betjeningen er vennlig, oppmerksom og effektiv. Rommene er noe umoderne, men veldig rene og alt fungerer som det skal. Uteområdet er noe av det vakreste vi noen sinne har opplevd. Hagen er helt fantastisk, med hundrevis av ulike blomster og vekster. Det er også en egen orkidéhage. Vi besøkte den botaniske hagen i Funchal under oppholdet, men det bleknet faktisk i forhold til hagen på hotellet. Flere basseng å velge mellom og god kapasitet på solsengene.

Frokostbuffeten er bra, med godt utvalg. Maten på Il Basilico er hva man bør kunne forvente av en restaurant, men ikke noe ekstra. Restaurant Med er dyrere, men her briljerer også kokkene. Verdt et besøk! Middagsbuffeten prøvde vi ikke. Drinkene i baren er helt fantastiske og servicen er suveren! Det eneste vi savnet var et alternativ til potetgull som snacks; f.eks. oliven eller kapers.

Parkeringskjeller med enkel adgang og parkering inkludert i oppholdet er et pluss!

Vi anbefaler hotellet på det sterkeste, og kommer definitivt tilbake hit!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 166ineb
Alexandre E, Rooms Division Manager på Porto Mare Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2018

Dear Ine B,

Thank you for taking the time to tell us about your stay, we are proud to hear your kind comments with special mention to our garden. Once again, thank you very much for staying with us and we really look forward to welcoming you back to Vila Porto Mare soon.

With best regards,

Alexandre Esnarriaga
Rooms Division Manager

Anmeldt 3. januar 2018

Porto Mare og Eden ligger ved siden av hverandre og er "søsterhoteller" hvor du som gjest på det ene også kan bruke fasiliteter på det andre. Nydelig hage, ute- og innendørs basseng. Tilgang til trimrom m.m. Innendørsbassenget holder 34 grader, og i samme område ligger også jazzussi, trimrom m.m.

Dato for oppholdet: september 2017
2  Takk, Odd U
Alexandre E, Rooms Division Assistant på Porto Mare Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2018

Dear Mr. Odd U,

Thank you for taking the time to write this review. We appreciate your kind words and hope to welcome you back in the near future.

With best regards,

Alexandre Esnarriaga
Rooms Division Assistant

Anmeldt 23. november 2017

Vi har nettopp kommet hjem etter tre flotte uker på Porto Mare hotel. Også denne gangen er vi veldig godt fornøyd. De ansatte er alltid vennlige og serviceinnstilte, og den flotte hagen er det alltid trivelig å luske rundt i. Vi ser frem til neste opphold.

Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, annekristinel2017
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Vi var her i 14 dager med en liten baby på 11 mnd. Rommene er store med god plass til babyseng, bagasje og vogn.
Hotellet har flere basseng og store fine uteområder. Det var aldri noe problem å finne ledig solseng.
Hyggelig personalet.
Flere gode restauranter i nærheten.
God frokost med godt utvalg.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, kristinah271
Anmeldt 9. september 2017

Som alltid til Madeira vender vi tilbake til Porto Mare. Hyggelig personale i resepsjon og ellers på hotellet. Denne gangen hadde jeg med 2 venner, en hadde ikke vært på Madeira før, den andre hadde vært her en gang tidligere og bodd på Pestana Carlton. Vi var alle svært fornøyd med hotellet, den flotte haven og bassengene. Stillheten, utsikten fra rommet. Men, vi valgte en mini-suite for å få litt bedre plass. Og det fikk vi. Bra rom. Men, som 3. mann lå jeg i ekstra seng. Jeg spurte på forhånd om det en ordentelig seng med god madrass. Jada, det var det. Sa de fra bookingkontoret. Men det var det langt i fra. Det var en oppredd sovesofa, som var sliten i fjærene, tynn madrass og for kort. Det var skuffelsen. Se bilde.

Romtips: Utsikt mot havet og hagen. Ikke velg sovesofa som en 3. seng.
Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Brussels188644
AnaTeresaMatos, Manager på Porto Mare Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2017

Dear Guest,
Thank you for your feedback. Nothing makes us happier than meeting the expectations of our guests.
We have taken note of your suggestions and we will do everything to make your stay even better next time.
We hope to enjoy your company soon at a PortoBay hotel.
Ana Teresa Matos