kr 2 746
Pricelinekr 2 514
Expedia.comkr 3 111
travelup.com
Anmeldt 3. juni 2022 via mobile enheter

Hotellet leverte som ønsket. Et supert rom med havutsikt. Bra rengjøring. Store rom og senger. Bra frokost, men ikke noe variasjon. Kjedelig pålegg. Ingen søtsaker til frokost. Hagen var utrolig, ikke behov for å besøke botanisk hage. Mange solsenger ved fine basseng. Happy hour og ofte live musikk på ettermiddag, kveld. Bra beliggenhet for å gå turer. 2km inn til byen, taxi en vei 7 euro.

Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, ole s
Lícia Ferreira, Serviços ao cliente/atendimento på Porto Mare Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juni 2022

Dear ole s,

We pride ourselves of serving our guests to the fullest and always make them feel at home. It was our pleasure to have you staying with us and we hope that we will soon have the opportunity to welcome you back to the Porto Mare Hotel.

With our best regards,

Lícia Ferreira
Guest Relations

Anmeldt 24. november 2019

Vi har nylig bodd 3 uker på Porto Mare Hotell hvor vi har vært flere ganger før. Her er det alltid trivelig å være. Hotellet har en flott og velstelt hage, hyggelig og alltid hjelpsom betjening og god mat. Der er et flott inne -og utebasseng. Levende musikk både til happy hour og senere på kvelden. Denne gangen var det også et flott show Lido is a Cabaret en kveld i uka. Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, annekristinel2017
LiciaF-VPM, Guest Relations på Porto Mare Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2019

Dear annekristinel2017,

We would like to thank you for choosing Porto Mare Hotel once again.

We are very glad that you have enjoyed our facilities and services.

We are also very pleased to know that you have enjoyed the Live Music in the Happy Hour and the evening entertainment as well. The outstanding Show “Lido is a Cabaret” with so many talented artists is really something not to miss!

We thank you for sharing your opinion and we hope to have the privilege of welcoming you again soon!

With our best wishes,

Lícia Ferreira
Guest Relations

Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Ett flott hotel som fortjener 5 stjerner, men har kun 4. Botanisk have og ett flott uteområde. 4 bassenger. Veldig hyggelig betjening.
Har bodd på dette 6 ganger. Kan anbefales.
Det skjer alltid noe på hotellet iform av turer og vinsmaking etc.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, Kjaate
AlexandreE471, Rooms Division Manager på Porto Mare Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2019

Dear Kjaate,

Thank you very much for your comments. We are glad to read that you enjoyed the activites we have organized to our dear guests and aprecciate your recommendation. Thank you for your continued patronage and we hope to see you again soon!

Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Porto Mare er på mange måter et supert hotell. Rommene er store og luftige med bl.a. svært store og meget gode senger. Air Condition fungerer glimrende, og det er rent og pent innendørs. Maten er deilig, frokosten perfekt. Dessverre er noen av dem som har jobbet lenge på Porto Mare, som trolig har begynt å gå litt lei. En del av dem er fysisk tilstede, men ikke nærværende. Serveringen synes å ha blitt en kjedelig rutine, og DET merkes...

Denne gangen ble vi spesielt skuffet over bassengområdet. Det var veldig mange gjester på hotellet, og det var ikke alltid lett å finne solsenger. Dette fordi Pool-service ikke overholdt regelen om at ubenyttede senger ville bli frigjort etter 90 minutter. Vi så hver bidige dag gjester som reserverte opptil 15 solsenger ved siden av hverandre like ved bassengkanten, for deretter å være borte fra poolen i mange timer. En dag stod 13 senger ved siden av hverandre ubenyttet fra kl 09.00 - 14.00, og intet ble gjort med dette fra de pool-ansvarliges side. At noen gjester får lov til å ta seg til rette på denne måten, oppleves irriterende og respektløst, og det la en demper på totalopplevelsen. Det var heller ikke greit at mange av solsengene dessuten var ganske skitne på det hvite rammeverket og til dels også på det grønne lerretsstoffet.
Hagen på Porto Mare er velholdt og vakker, og det er ikke mange hoteller på Madeira som kan oppvise tilsvarende prakt. Underholdningen er også god.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Jodex51
AlexandreE471, Rooms Division Manager på Porto Mare Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2019

Dear Jodex51,

Thank you for sharing your experience here. We have read your positive and constructive comments about the Vila Porto Mare and we greatly appreciate that you took the time to write them, as our guests’ satisfaction is our main priority.

We look forward to welcoming you back again soon.

Anmeldt 17. februar 2019 via mobile enheter

Et av de beste hoteller vi har bodd på. Fantastisk frokost, hyggelig og god service fra betjening. Stort rom med tekjøkken og masse utstyr. Stor terrasse med solsenger. Gratis buss til/fra sentrum flere ganger om dagen. Nydelig park rundt hotellet og flott basseng med nok av solsenger rundt. Ikke noe stress for å finne en.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, 114haraldm
AlexandreE471, Rooms Division Manager på Porto Mare Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2019

Dear Harald M,

Thank you for choosing Porto Mare for your stay in Madeira. We are very pleased to read your comments about our hotel and look forward to welcoming you back!