roald K
Funchal, Portugal
3,0 av 5 boblerAnmeldt 4. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
GSMPCM, Guest Relations ManagerPestana Carlton Madeira Premium Ocean Resort, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 26. des. 2018
Dear roaldk193,
Thank you for taking the time to post a review regarding your recent stay at Pestana Carlton Madeira Hotel.
We are glad to read that after changing rooms you had an enjoyable time with us!
We hope to have the opportunity to welcome you back to our Hotel.
Guest Relations
  • travelup.com
2.6 km fra Pestana Carlton Madeira Premium Ocean Resort
Se flere hoteller i Funchal
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 2 par på tur og hadde rom med havutsikt. Veldig bra hotelll som hadde det vi alt vi trengte. Fine bade- og solingsmuligheter. Rolig, rent og funksjonelt. Fin beliggenhet med restauranter i 3 retninger. Passelig gåavstand til byen. IL gjerne reise tilbake hit. Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 141ingridk
GSMPCM, Guest Relations Manager på Pestana Carlton Madeira Premium Ocean Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Dear Mrs. Ingrid K,
The Pestana Carlton Madeira Hotel thank you for your review at Tripadvisor and for recommending our hotel.
Looking forward to welcome you again soon.
Guest Relations

Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Vi ankom i slutten av Juli 2018 og var der 14 dager. Vi bestillte rom for 3 voksne og et barn. Vi ønsker havutsikt også. Når vi ankom var det kun senger for 2 voksne og et barn. Vi fikk heller ikke rom med havutsikt. Dette var absolutt ikke bra i det hele tatt. Vi foeventet det vi bke forespurt. Vi la merke til at det ikke var så mange gjester på hotellet og vi burde fått havutsikt. Vi skal ha utrolig god rabatt for å ha en ny ferie på dette hotellet. Betjening var sure også. Frokost var grei nok, men elendig juice. Vi har vært 9 ganger på Madeira nå. Må nok vurdere andre hoteller neste gang. Det som var ok var bassengene og tilgang til sjøen. Ellers bærer hotellet preg av slitasje. Toalett flushet elendig. Badekar holdt ikke tett for vann. Slike ting må være i orden hvis du skal kalle hotellet for 5 stjerners. Parkering kostet hele 15€ døgnet. Helt uakseptabelt ! Vi parkerte ved casinoet for 6,8€ pr døgn ! Slike ting er irriterende. Underholdningen ved hotellet var også dårlig. Nei......jeg forventer mere av et slikt hotell, som har en flott beliggenhet.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, kjiva1
GSMPCM, Gestor de Relações Públicas på Pestana Carlton Madeira Premium Ocean Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2018

Dear kjiva1,
Thank you for spending the time telling us about your experience at Pestana Carlton Madeira Hotel, we really sorry that we were not able to meet your expectations about our hotel and its services.
We value your comments which will be taken for future improvement. To reach a great guest experience is a must for us, and we work very hard for it.
Again, please accept our most sincere apologies. We hope that you will consider staying at Pestana Carlton Madeira Hotel again so that we may offer you a better experience and the superb service for which we are known.

Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Har vært her flere ganger i løpet av de siste 30 årene. Beliggenheten er helt fantastisk. Her kan du nyte utsikten uforstyrret ut over Atlanteren. Flere bassenger over to nivåer. Adgang til å bade i sjøen også via trapp. Ingen strand. Bassenger inne også. Hotellet er over 40 år så ikke topp moderne, men er godt vedlikeholdt og har sin egen sjarm. Frokosten er fantastisk og nytes ute med panorama utsikt. Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, solveigaroed
GSMPCM, Gestor på Pestana Carlton Madeira Premium Ocean Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2018

Dear guest,
Thank you for your loyalty and for recommending Pestana Carlton Madeira to other travellers.
We feel that our Hotel is your second home.
Looking forward to your next stay.
Kind regards,
Sara Veríssimo - Unit Supervisor

Anmeldt 26. februar 2018 via mobile enheter

Vi reiste til Madeira med store forhåpninger til hotellet, da bildene var vakre og storslagne. Da vi ankommer Funchal, ser vi fort at dette er et flott hotel. Samtidig kan vi se at hotellet mange steder trenger en liten oppgradering. Altså noe slitasje mer enn hva bildene viste. Det var også på rommet slik at vi hadde et litt utdatert bad med noe problemer med flushing av toalett og slikt.
MEN, dette er småtteri. I det store og hele er dette er 5-stjerners hotel med verdigheten i behold. Renslig og fint med hyggelig personale og masse plass. Rom med havutsikt er å anbefale, da den andre siden ser rett inn i et gigantisk byggeprosjekt i 2018. Skal vi tilbake, bestiller vi nok rom her igjen. Da vet vi at vi får kvalitet.

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, mortenree
GSMPCM, Guest Relations Manager på Pestana Carlton Madeira Premium Ocean Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. februar 2018

Dear Morten R,
The Pestana Carlton Madeira Hotel would like to thank you for your review.
Achieving quality and our guest’s satisfaction is our daily goal.
We are delighted to read how much you have enjoyed your stay with us and would like to repeat it.
We are also very glad to hear that you have enjoyed our breakfast very much, a great compliment to the Chef and his team.
We thank you very much for the kind words which will serve as a motivation to keep the good work.
We look forward to have the opportunity to welcome you again in the near future.
Lisbeth Albuquerque - Guest Relations

Anmeldt 24. november 2017 via mobile enheter

Vi oppgraderte til større rom og seaview. Rommet var ok. Slitte gulv. Forferdelige puter. Stor seng. Stor fin balkong. Renhold ok. Treningsrom ok.
Hotellet er veldig stort, og bestod av mye engelske pensjonister. Frokosten var dårlig, veldig lite utvalg. Men du burde finne noe du liker uansett. Dette hotellet har 5 stjerner. Jeg kan på ingen måte se hvordan dette hotellet tror de fortjener 5 stjerner. 3+ passer bedre. Hotellbaren er som å være på danskebåten. Ganske kleint egentlig. Plasseringen er fin, du kan gå både til sentrum, eller motsatt vei hvor det ligger masse koselige restauranter.
Ville jeg bodd her igjen? Tror nok ikke det.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, kaia80
GSMPCM, Gestor på Pestana Carlton Madeira Premium Ocean Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2017

Dear guest,
First of all, we would like to thank you for taking the time to write a review, contributing with your comments about the hotel and our services.
We do apologize for any inconvenience caused during your stay. Your comments will be considered to improve our services.
We thank you for your preference and hope to have the pleasure of your company again in a not too distant future.
With our best regards,
Sara Veríssimo - Unit Supervisor