“Kurs i Relasjonskompetanse”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Quinta Jardins do Lago
Nr. 1 av 88 hoteller i Funchal
Anmeldt 20 januar 2016 via mobile enheter

Et fantastisk Hotel. Kåret til Funchals beste. Og det må det være. Fantastisk service, smilende og serviceinnstilte ansatte som møter deg alle steder i hotellet. Maten er topp, svømmebassenget en drøm, og hagen kan lettest beskrives som edens hage. Hotellet fungerer også veldig bra som kurshotel for grupper opp til 18 personer

Opphold: januar 2016, reiste på forretningsreise
2  Takk, Oyvind R

Anmeldt 9 desember 2015

Vi hadde en flott uke på hotellet. Svært hyggelig betjening, gode rom med gode senger og deilige frokoster i hagen. En liten dans i baren ble det også. I parken som er en botanisk hage lå et nesten eksotisk badeanlegg. Flott avstand til byen hvis du setter pris på en liten tur i bratte bakker. Taxi opp for ca 5 eur.

• Opphold: desember 2015, reiste som et par
2  Takk, Petter M
Anmeldt 8 februar 2013

Top service, big rooms, beatiful hotel and garden with pool.
Good food. Nice balkony with wiew.
Vi var på kurs i Relasjonsledelse med Jan Spurkeland. Vi hadde gruppearbeid ute i hagen og veldig god lunsj ute ved bassenget. Personalet var veldig oppmerksomme og hyggelige, serviceinnstilte. Friske blomster og frukt på rommet. Sjokolade på hodeputa hver kveld. Stort bad med badekar og liten sittegruppe med tv. Håndklær til å forsyne seg av ute ved bassenget. Gode solsenger spredd utover. Fin utsikt og ingen støy.
Kommer gjerne tilbake her. Kan anbefales.

• Opphold: januar 2013, reiste på forretningsreise
1  Takk, Gr0Ka
Anmeldt 31 januar 2013

Jeg var sammen med 13 andre hvorav alleunntatt meg bodde på hotellet. Vi hadde hotellet som kurshotell.fantastisk sted. Et gedigent herskapshus gjort om til hotell med en enorm frodig og vakker hage og svømmebasseng. Vi hadde lunsj ved bassengkanten hver dag. Behagelig temperatur i januar. Nydelig mat og flink betjening. I følge de andre var det fantastiske rom. Og så må jeg ikke glemme å si at hotellet lå med fantastisk utsikt over funchal. Buss nr 15 til og fra byen. Men ellers en fin spasertur.

Romtips: Be om utsikt mot byen
Se flere romtips
  • Opphold: januar 2013, reiste på forretningsreise
3  Takk, Arne4580
Anmeldt 25 november 2012

10 jenter på tur (havfruereiser.no) - og DETTE hotellet! En uke i luksus og fantastisk service... Den botaniske hagen som tilhører hotellet er også en opplevelse verdt. Og man må hilse på den 50 år gamle skilpadden Colombo som bor der!
Tusen takk til både hotellets ledelse og de ansatte som gjorde vårt opphold uforglemmelig. VI har allerede bestemt oss for å komme tilbake neste år.

Romtips: Alle rommene anbefales.
Se flere romtips
  • Opphold: november 2012, reiste med venner
3  Takk, evotsmag
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Funchal hotellene
1,8 km unna
Porto Mare Hotel
Nr. 7 av 88 i Funchal
2 192 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Quinta Jardins do Lago? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Quinta Jardins do Lago

Adresse: Rua Dr. Joao Lemos Gomes 29 | São Pedro, Funchal, Madeira 9000-185, Portugal
Telefonnummer:
Beliggenhet: Portugal > Madeira-øyene > Madeira > Funchal
Fasiliteter:
Bar/salong Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis parkering Restaurant Romservice Transporttjeneste Suiter Svømmebasseng
Hotellstil:
Nr.1 luksushotell i Funchal
Nr.2 romantisk hotell i Funchal
Prisnivå: kr 1 764 - kr 2 830 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:5 stjerne — Quinta Jardins do Lago 5*
Antall rom: 40
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Quinta Jardins do Lago. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Quinta Jardins Do Lago Hotel Funchal
Quinta Jardins Do Lago Funchal
Jardins Lago

Er dette din oppføring på TripAdvisor?