SPAR USD 42
Gratis avbestilling frem til 23.06.21
Orbitz.com
Expedia.comUSD 243
Anmeldt 15. februar 2017

Ved ankomst fra flyplassen kom resepsjonisten ut og åpnet døren og ønsket oss velkommen. Slik fortsatte de ansatte å ta vare på oss gjennom hele oppholdet. Hotellet var smekkfullt, men det kjentes aldri slik. God mat og fine, rene rom. Flott, godt vedlikeholdt hage og flott område rundt badebassenget. Dersom vi reiser tilbake til Madeira, bor vi her igjen.

Dato for oppholdet: februar 2017
6  Takk, tovel962
Anmeldt 20. januar 2016 via mobile enheter

Et fantastisk Hotel. Kåret til Funchals beste. Og det må det være. Fantastisk service, smilende og serviceinnstilte ansatte som møter deg alle steder i hotellet. Maten er topp, svømmebassenget en drøm, og hagen kan lettest beskrives som edens hage. Hotellet fungerer også veldig bra som kurshotel for grupper opp til 18 personer

Dato for oppholdet: januar 2016
2  Takk, 746oyvindr
Anmeldt 9. desember 2015

Vi hadde en flott uke på hotellet. Svært hyggelig betjening, gode rom med gode senger og deilige frokoster i hagen. En liten dans i baren ble det også. I parken som er en botanisk hage lå et nesten eksotisk badeanlegg. Flott avstand til byen hvis du setter pris på en liten tur i bratte bakker. Taxi opp for ca 5 eur.

Dato for oppholdet: desember 2015
2  Takk, Petter M
Anmeldt 8. februar 2013

Top service, big rooms, beatiful hotel and garden with pool.
Good food. Nice balkony with wiew.
Vi var på kurs i Relasjonsledelse med Jan Spurkeland. Vi hadde gruppearbeid ute i hagen og veldig god lunsj ute ved bassenget. Personalet var veldig oppmerksomme og hyggelige, serviceinnstilte. Friske blomster og frukt på rommet. Sjokolade på hodeputa hver kveld. Stort bad med badekar og liten sittegruppe med tv. Håndklær til å forsyne seg av ute ved bassenget. Gode solsenger spredd utover. Fin utsikt og ingen støy.
Kommer gjerne tilbake her. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: januar 2013
1  Takk, fossdalgaard
Anmeldt 31. januar 2013

Jeg var sammen med 13 andre hvorav alleunntatt meg bodde på hotellet. Vi hadde hotellet som kurshotell.fantastisk sted. Et gedigent herskapshus gjort om til hotell med en enorm frodig og vakker hage og svømmebasseng. Vi hadde lunsj ved bassengkanten hver dag. Behagelig temperatur i januar. Nydelig mat og flink betjening. I følge de andre var det fantastiske rom. Og så må jeg ikke glemme å si at hotellet lå med fantastisk utsikt over funchal. Buss nr 15 til og fra byen. Men ellers en fin spasertur.

Romtips: Be om utsikt mot byen
Dato for oppholdet: januar 2013
3  Takk, Arne4580