“God mat”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. desember 2018

Vi er ofte i Funchal på Madeira og spiser som regel flere ganger på denne restauranten.
Maten ser lekker ut og smaker godt. Prisene er akseptable og betjeningen hyggelig.

1  Takk, 777leifo

Anmeldt 27. januar 2017

Første gang på dette stedet som mange besøker. Bestilte pizza og pasta carbonara. Min mann var svært skuffet over carbonaraen som smakte mye fløte. Selv dyttet jeg unna enorme mengder ost på en ellers god pizza. Den skulle være italiensk, men fyllet er nesten som en amerikansk. Tykt ostelag gjør hele pizzaen seig. Vinen var god og prisen helt grei.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Iise52
Anmeldt 2. november 2016 via mobile enheter

Intetsigende og uinspirert service, maten smakte greit nok men ikke noe sted vi kommer tilbake til. Vi satt ute på fortauet og følte vi satt midt i gaten.

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, Fredrik N
Anmeldt 16. oktober 2016

Har tidligere hatt hyggelige og gode middager her, men gårsdagens middag gjør at jeg ikke går dit igjen. Jeg bestilte en av dagens fiskeretter med grønnsaker. Fisken smakte ikke godt, den skulle være stekt med hvitløk, hadde ikke smak av frisk hvitløk, men av gammelt hvitløksalt. Den var lunken. Grønnsakene var overkokte og lunkne. Min manns grillede reker var ikke gode. Vi spiste litt, fordi vi var sultne. Beklaget oss, fikk ingen beklagelse. Betalte og giKk. Vinen var god, det er det gode vi kan si. Trist, fordi vi nesten aldri får dårlig tilslaget sjømat på denne øya.

Dato for besøk: oktober 2016
1  Takk, 880helle
Anmeldt 3. desember 2015

Fin italiensk restaurant i navnet. Hyggelig betjening og god mat og gode viner.
Maten kan ta litt lang tid, men det haster ikke på ferie.
Hyggelige priser

Dato for besøk: november 2015
Takk, Finn Peter H

Reisende som så på Bernini, så også på

Har du vært i Bernini? Del dine erfaringer!