“OK, men noe skuffende”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

God biff, men ellers ganske kjedelig mat. Føltes mer ut som å spise hverdagsmiddag hjemme, enn å spise biff ute på restaurant med grønnsaker som brokkoli, gulrøtter og blomkål. Ikke spesielt god peppersaus, burde hatt bearnaise. Føltes ikke ut som en eksklusiv restaurant i maten, men lokalene var flotte. Nydelig utsikt.

Takk, norawil

Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Det er svært hyggelig å sitte ute og se folk passerer. Koselig betjening, god mat. Hyggelig stemning. Anbefales.

1  Takk, Journey214882
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Dette stedet ligger midt i Funchal sin gågate, og omgivelsene er flotte rett ved siden av en botanisk hage.

Maten var veldig god, drikke og alt annen service ble utført uten sen minste å klage på.

De har spesielt god dessert her. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, joachimu813
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunsj på dette stedet, som har en sentral beliggenhet i Funchal med uteservering i fine omgivelser. Vi bestilte en carpaccio og en enkel tomat og mozarella-rett, samt hvitløksbrød. Både carpaccioen og tomat- og mozarella-retten smakte helt utsøkt, og hvitløksbrødet var nybakt med en tydelig smak av hvitløk. Et eksempel til etterfølge for mange av restaurantene vi har besøkt på Madeira!

Det tok noe tid å få servering, da det var mange gjester på den store uteserveringen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 166ineb
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Skal du ha kaffe og bananasplitt er dette stedet. God krem og is. Fin atmosfære rett ved parken. Hyggelige servitører. Barneposjon med carbonara var stor og god.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, solveigaroed

Reisende som så på The Ritz, så også på

Har du vært i The Ritz? Del dine erfaringer!