“OK mat, men dårlig service”
Anmeldelse av The Ritz

The Ritz
Vurdert som nr. 173 av 782 Restauranter i Funchal
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Helt OK mat, men servicen var dårlig. Ble oversett ved flere anledninger og maten kom veldig sent. Hovedretten og forretten kom samtidig...

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, emiln2019

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

God biff, men ellers ganske kjedelig mat. Føltes mer ut som å spise hverdagsmiddag hjemme, enn å spise biff ute på restaurant med grønnsaker som brokkoli, gulrøtter og blomkål. Ikke spesielt god peppersaus, burde hatt bearnaise. Føltes ikke ut som en eksklusiv restaurant i maten, men lokalene var flotte. Nydelig utsikt.

Takk, norawil
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Det er svært hyggelig å sitte ute og se folk passerer. Koselig betjening, god mat. Hyggelig stemning. Anbefales.

1  Takk, Journey214882
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Dette stedet ligger midt i Funchal sin gågate, og omgivelsene er flotte rett ved siden av en botanisk hage.

Maten var veldig god, drikke og alt annen service ble utført uten sen minste å klage på.

De har spesielt god dessert her. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, joachimu813
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunsj på dette stedet, som har en sentral beliggenhet i Funchal med uteservering i fine omgivelser. Vi bestilte en carpaccio og en enkel tomat og mozarella-rett, samt hvitløksbrød. Både carpaccioen og tomat- og mozarella-retten smakte helt utsøkt, og hvitløksbrødet var nybakt med en tydelig smak av hvitløk. Et eksempel til etterfølge for mange av restaurantene vi har besøkt på Madeira!

Det tok noe tid å få servering, da det var mange gjester på den store uteserveringen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 166ineb

Reisende som så på The Ritz, så også på

Har du vært i The Ritz? Del dine erfaringer!