“Enestående!”

Kjøkken: Brasiliansk, Steakhouse, Internasjonalt
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. januar 2019

Super mat, super service og god atmosfære. Ingenting å klage på for vår del. Gikk ut derifra med lyst til å komme tilbake ved senere anledning.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, borgnogemi

Anmeldt 13. august 2017 via mobile enheter

Helt nydelig mat og super service.
Den ligger 200 meter fra Forum og kan anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Kjaate
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Vi har hatt gleden av å besøke Espettus 2 ganger i løpet av vårt opphold på Madeira. Både lunchen og middagen falt i god smak for samtlige av familiemedlemmene. Både maten og betjeningen var en positiv opplevelse. Så Espettus får våre varmeste anbefalinger.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Hylkjesvingen
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Espettus kan anbefales på det sterkeste! Fantastisk god og spennende mat, flott service. Kommer gjerne igjen

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, 178metteh
Anmeldt 5. juli 2016 via mobile enheter

Er i Funchal for andre år på rad. Beste service og mat så langt. I tillegg ble vi påspandert drosjetur til hotellet. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, JanGraesli
Joe L, Owner på Espettus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2016

Thank you for the compliments and kind review. Your kind words is what uplifts our work and dedication. Obrigado

Reisende som så på Espettus, så også på

Har du vært i Espettus? Del dine erfaringer!