Soloppgang guidet fottur PR1 Pico do Areeiro Pico Ruivo liten gruppe

fra kr 747,36
fra kr 372,28
fra kr 760,74
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Vier fra Norge og trodde vi hadde sett det mest spektakulære av fjell. Der tok vi feil. Man mister nesten pusten over utsikten. Dette må oppleves.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Journey214882
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Dette er noe alle som har mulighet burde oppleve😊 Storslått natur. Det dufter blomster på 1800 meter moh! Det kan være skyet men her er en inne i skyene. Bokstavelig. Men plutselig klarner det opp. Fantastisk tur! Fjellsko en jakke på lur er lurt 😉

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, jarlhognec
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Når det ikke er tåke, er dette et fantastisk utsiktspunkt. Utover utsikten, er det en OK kafé der oppe, samt en suvenirbutikk. Veien opp er smal og veldig bratt, men vel verdt å ta fatt på.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, abcveien
Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Helt greit å kjøre opp hit, men ta deg i Det i det minste bryet med å ta en tur nedover stien og du vil bli forbauset. Anbefaler også at du kjører den nye veien nedover til nonnenes dal.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, jonk_rej
Anmeldt 29. januar 2018

Fantastisk utsikt fra toppen. Veien var til tider litt trang og svingete, men helt grei å kjøre. Vi var der i januar og fikk parkert, men parkering kan nok være en utfording i høysesong

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Svein T