“Flott opplevelse!”

Kjøkken: Indisk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Beste indiske opplevelsen for meg og min kone så langt. Svært hyggelig og imøtekommende personale. Fantastisk mat til en overkommelig pris! Kommer definitivt tilbake!

2  Takk, odrivene

Anmeldt 8. oktober 2018

For et fantastisk måltid!! jeg var her med familien min og alle storkoste seg. Ikke bare var maten helt suveren, men menneskene der var hyggelige og veldig imøtekommende.
Jeg drar gjerne tilbake, dette var godt!

Takk, jorgenR2893SG
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Spiste tikka masala av lam og kylling,butter chicken og garlic naan. Kjempefornøyd med maten og veldig bra service. Anbefales på det varmeste :)

Dato for besøk: august 2018
Takk, 441benediktet
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Drar du hit må dere bestille Tikka Masala! Fantastiske smaker på maten. Nanbrød med hvitløk var meget godt.

God service

Dato for besøk: august 2018
Takk, Frode87
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Etter å ha lest gode anmeldelser besøkte vi denne restauranten, og vi ble ikke skuffet! Gode og velsmakende retter - alle var fornøyd, deilig nanbrød og hyggelige servitører! Kommer gjerne igjen her!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Reidun68

Reisende som så på Indian Palace Restaurant, så også på

Har du vært i Indian Palace Restaurant? Del dine erfaringer!