“Et flott spisested .”

søn. 25.7.
20:00
Vurdert som nr. 11 av 782 Restauranter i Funchal
Anmeldt 2. desember 2018

Vi har vert her flere ganger i uken i gjennom våre 5 ukers opphold på Madeira.
Hyggelig betjening og god mat , med musikk og sang lørdag og søndag.
Vell vert et besøk.

Takk, Journey828472

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat. 30% rabatt før 1830. Greie priser. Hyggelig personale. Fin terrasse. Spiste der to ganger

Takk, Curious344787
Anmeldt 21. november 2017

Avslutningmiddag på turen. Valgte denne restauranten da den hadde super terrasse og fin meny. Viktig også med 30% rabatt på ellers OK priser før 18.30. Fikk meget god, typisk Madeiramat. Rask service. Spesiell husets vin med egen etikett og elegant servert. Vinen var imidlertid en skuffelse.... Flott terasse med god vindskjerming.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Olav K
Anmeldt 10. november 2017 via mobile enheter

Vi spiste to forskjelle fiskeretter, den ene var god, men fisketallerkenen klarte jeg ikke spise opp. Da flere av sortene smakte vondt. Stemningen var hyggelig, men litt vel mye klassisk musikk for vår smak.
Servicen var upåklagelig.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, berntthorleifj
Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Vi valgte Beef on a stone. Det var greit nok, men ingen gastronomisk nytelse. Desserten, panacotta, var derimot veldig god. Betjeningen hyggelig, utsikten fin, totalt sett et spisested midt på treet. At betjeningen kommer til bordene med fersk (dvs. rå) "dagens fisk" for å vise den til gjestene, skjerper ikke akkurat appetitten.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Jodex51

Reisende som så på Come Together, så også på

Har du vært i Come Together? Del dine erfaringer!