3 personer ser på dette hotellet
Vio.com
travelup.comUSD 138
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Fin belysning i kantina, bar og inngangen. Rene og fine rom. Baderom var ikke oppdatert på en stund. Kald gulv på baderomet og kaldt på romet også selv om temperaturen var innstilt på 25 grader. Mangler vannkoker, det var kun kapselmaskin men den fungerte bra. Jeg spiste frokost kl 8:00 og all maten var kald. Stekte egg, pølser og kjøttboller alt var kaldt. Matutvalg var ganske bra men jeg måtte spise bare frukt fordi kald mat smaker ikke veldig godt.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, TravelerNorRus
Hotel-cmanager, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings på Thon Hotel Brussels City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Kjære kunde,

Takk for din ærlige tilbakemelding.

Det er hyggelig å lese at du synes rommet var fint og rent, og at du samtidig likte belysningen ellers på hotellet. Det er derimot trist å høre at du syntes rommet var kaldt og at badet ikke tilfredsstilte dine krav til standard.

Det er fint at du tok i bruk kapselmaskinen på rommet, og med ulike kapsler kan man lage forskjellige typer kaffe. At frokosten derimot ikke falt helt i smak beklager jeg. Du har rett, kald mat er ikke særlig godt. Dette skal tas opp og vi skal se på måter vi kan forbedre dette på.

Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Med vennlig hilsen

Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Serviceinnstilt personale. Veldig bra frokostbuffet. Rom med flott utsikt over byen (bilde vedlagt, ser Atomium++) Beliggenheten må være et bra utgangspunkt for å oppleve Brussel. God grillrestaurant rett utenfor. Sky Fitness var et noe bråkjekt navn på et så lite trimrom men typisk hotell Noe byggeaktivitet/renovering, men plaget ikke oss. Vi booker samme hotell når vi skal tilbake i oktober

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 90kristian_
Hotel-cmanager, Manager på Thon Hotel Brussels City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2018

Kjære Kristian,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.
Vi ved Thon Brussels City Centre er glade for å høre at ditt opphold hos oss var vellykket. På vegne av personalet takker vi deg for gode ord, og vi strever hver dag etter å yte den beste servicen.

Vi setter også pris på at du trekker frem den gode beliggenheten som svært avgjørende for din trivsel. Hotellet ligger i umiddelbar nærhet til det meste byen har å by på, og vi er glade for at dette gledet deg under ditt opphold.

Samtidig er vi svært fornøyde med at du likte restaurantene som ligger i nærheten, samt frokostbuffeten.
Vi takker deg for ditt opphold og ønsker deg velkommen igjen.

Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

Anmeldt 28. mai 2018

Bodde her i 4 netter i forbindelse med EM i Janisijar 2018. God frokost, gode rom. Noe støy grunnet utvendig byggearbeid. Bodde i Junior suite i 28 ett med god utsikt over byen. Hotellet er sentralt og kan anbefales

Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, birgerspania
Hotel-cmanager, Manager på Thon Hotel Brussels City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2018

Kjære Birger,

Tusen takk for at du tok tid til å skrive til oss etter oppholdet ditt på hotellet. Vi er veldig glade for at du trivdes på Junior Suiten, og syntes at hotellet vårt er rent og godt vedlikeholdt! Vår betjening prøver alltid å passe på at gjestene våre har ett godt opphold hos oss.

Vi håper å se deg igjen.

Med vennlig hilsen,
Bert Vandewaetere, Operations Manager

Anmeldt 8. april 2018

Bodde her da jeg var i møte i Brussel. fikk beskjed i resepsjonen om at det var et bra rom men har nok hatt finere Thon rom i Norge. en kollega av meg fikk et mer moderne rom så de har nok ikke pusset opp alle rommene. enkelte av disse oppussete hotellene har ofte badekar og det synes jeg ikke er en fordel. De hadde en flott bastue og relaks avdeling.. frokosten buffen var ganske bra.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, tronde906
Hotel-cmanager, Manager på Thon Hotel Brussels City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. april 2018

Kjære gjest,

takk for at du kommenterte oppholdet ditt på Thon Hotel Brussels City Centre som ligger midt i Brussel sentrum.

Det gleder oss å høre at du hadde anledning til å slappe av i spaet vårt, samt å nyte vårt deilige utvalg av fersk og sunn mat til frokost.

Vennligst legg merke til at vi tilbyr en rekke varierte størrelser på rommene, inkludert våre Superior-rom og suiter. Kanskje vi kan få tilby et alternativ som passer bedre til behovene dine neste gang du er på forretningsreise?

Alle i betjeningen håper på å få gleden av å møte deg igjen! Med vennlig hilsen,

Bert Vandewaetere, Manager

Anmeldt 1. desember 2017 via mobile enheter

Meget bra hotell sentrumsnært i Brussel. Kun 10 min til la grande place. Komfortable rom, men mangler stikkontakter ved sengene, ufattelig irriterende. Bar med tilhørende shuffel- og biljardbord er populært på kveldstid. Meget god frokost. Desverre er treningsrom for lite og heisene er utrolig trege.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, 741einarb
ManagementTHBCC, Manager på Thon Hotel Brussels City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2017

Dear Einar B, thank you for taking your time to share your experience about the Thon Hotel Brussels City Centre. My colleagues and I are glad to hear you enjoyed your stay at the Hotel. I hope we have the pleasure to welcome you again in the future to Brussels and the Hotel. Kind regards, Operations Trainee