JosteinEG
Trondheim, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 7. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: november 2018
Hotel-cmanager, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank HooningsThon Hotel Brussels City Centre, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 9. des. 2018
Hei Jostein,

Tusen takk for tilbakemelding!

Det er svært gledelig å lese at du synes resepsjonisten var blid. Det setter jeg pris på at du nevner. Service er viktig for oss, derfor er det ekstra fint å se at dette merkes av våre kunder.

Det er også veldig flott å lese at du synes rommet var av god størrelse og at du nevner alle fasiliteter man kan vente seg på rommet som gjest hos oss. Samtidig er jeg glad for at du synes sengen og dynen var god. Komfort er viktig når man er ute og reiser, og det er noe man kan oppleve hos oss.

Takk for at du i tillegg nevner at man har mulighet til å varme opp mat i frokostsalen og ta det med seg på rommet. Dette er et tilbud vi tror mange nyter godt av.

Du er mer enn hjertelig velkommen tilbake her hos oss ved Thon Brussels City Centre.

kr 844
  • Priceline
  • Trip.com
0.9 km fra Thon Hotel Brussels City Centre
Gratis Wi-Fi
No aircon (clear on arrival only)
  • ZenHotels.com
    kr 932
    kr 1 004
0.4 km fra Thon Hotel Brussels City Centre
Se flere hoteller i Saint-Josse-ten-Noode
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Stort moderne hotell sentralt i Brussel med kort vei til jernbanestasjonen og flytoget.
God hotellfrokost med bra utvalg. Noe byggestøy da deler av hotellet er under renovering.
Fikk rom selv om jeg kom tidlig på formiddagen. God service i resepsjonen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, GeirA59
Hotel-cmanager, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings på Thon Hotel Brussels City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei Geir,

Takk for tilbakemelding!

Det er spesielt å hyggelig å lese at du synes våre ansatte i resepsjonen utøvde god service. Takk for hyggelige ord!

Samtidig er det flott å lese at du var fornøyd med utvalget for frokosten og at det falt i smak. Det er også supert å se at beliggenheten passet for dine preferanser. Med sentral beliggenhet har man kort vei til alt man måtte ønske å oppleve i Brussel!

Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Fin belysning i kantina, bar og inngangen. Rene og fine rom. Baderom var ikke oppdatert på en stund. Kald gulv på baderomet og kaldt på romet også selv om temperaturen var innstilt på 25 grader. Mangler vannkoker, det var kun kapselmaskin men den fungerte bra. Jeg spiste frokost kl 8:00 og all maten var kald. Stekte egg, pølser og kjøttboller alt var kaldt. Matutvalg var ganske bra men jeg måtte spise bare frukt fordi kald mat smaker ikke veldig godt.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, TravelerNorRus
Hotel-cmanager, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings på Thon Hotel Brussels City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Kjære kunde,

Takk for din ærlige tilbakemelding.

Det er hyggelig å lese at du synes rommet var fint og rent, og at du samtidig likte belysningen ellers på hotellet. Det er derimot trist å høre at du syntes rommet var kaldt og at badet ikke tilfredsstilte dine krav til standard.

Det er fint at du tok i bruk kapselmaskinen på rommet, og med ulike kapsler kan man lage forskjellige typer kaffe. At frokosten derimot ikke falt helt i smak beklager jeg. Du har rett, kald mat er ikke særlig godt. Dette skal tas opp og vi skal se på måter vi kan forbedre dette på.

Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Serviceinnstilt personale. Veldig bra frokostbuffet. Rom med flott utsikt over byen (bilde vedlagt, ser Atomium++) Beliggenheten må være et bra utgangspunkt for å oppleve Brussel. God grillrestaurant rett utenfor. Sky Fitness var et noe bråkjekt navn på et så lite trimrom men typisk hotell😜 Noe byggeaktivitet/renovering, men plaget ikke oss. Vi booker samme hotell når vi skal tilbake i oktober😊

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 90kristian_
Hotel-cmanager, Manager på Thon Hotel Brussels City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2018

Kjære Kristian,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.
Vi ved Thon Brussels City Centre er glade for å høre at ditt opphold hos oss var vellykket. På vegne av personalet takker vi deg for gode ord, og vi strever hver dag etter å yte den beste servicen.

Vi setter også pris på at du trekker frem den gode beliggenheten som svært avgjørende for din trivsel. Hotellet ligger i umiddelbar nærhet til det meste byen har å by på, og vi er glade for at dette gledet deg under ditt opphold.

Samtidig er vi svært fornøyde med at du likte restaurantene som ligger i nærheten, samt frokostbuffeten.
Vi takker deg for ditt opphold og ønsker deg velkommen igjen.

Anmeldt 28. mai 2018

Bodde her i 4 netter i forbindelse med EM i Janisijar 2018. God frokost, gode rom. Noe støy grunnet utvendig byggearbeid. Bodde i Junior suite i 28 ett med god utsikt over byen. Hotellet er sentralt og kan anbefales

Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, birgerspania
Hotel-cmanager, Manager på Thon Hotel Brussels City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2018

Kjære Birger,

Tusen takk for at du tok tid til å skrive til oss etter oppholdet ditt på hotellet. Vi er veldig glade for at du trivdes på Junior Suiten, og syntes at hotellet vårt er rent og godt vedlikeholdt! Vår betjening prøver alltid å passe på at gjestene våre har ett godt opphold hos oss.

Vi håper å se deg igjen.

Med vennlig hilsen,
Bert Vandewaetere, Operations Manager

Anmeldt 8. april 2018

Bodde her da jeg var i møte i Brussel. fikk beskjed i resepsjonen om at det var et bra rom men har nok hatt finere Thon rom i Norge. en kollega av meg fikk et mer moderne rom så de har nok ikke pusset opp alle rommene. enkelte av disse oppussete hotellene har ofte badekar og det synes jeg ikke er en fordel. De hadde en flott bastue og relaks avdeling.. frokosten buffen var ganske bra.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, tronde906
Hotel-cmanager, Manager på Thon Hotel Brussels City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. april 2018

Kjære gjest,

takk for at du kommenterte oppholdet ditt på Thon Hotel Brussels City Centre som ligger midt i Brussel sentrum.

Det gleder oss å høre at du hadde anledning til å slappe av i spaet vårt, samt å nyte vårt deilige utvalg av fersk og sunn mat til frokost.

Vennligst legg merke til at vi tilbyr en rekke varierte størrelser på rommene, inkludert våre Superior-rom og suiter. Kanskje vi kan få tilby et alternativ som passer bedre til behovene dine neste gang du er på forretningsreise?

Alle i betjeningen håper på å få gleden av å møte deg igjen! Med vennlig hilsen,

Bert Vandewaetere, Manager