“Charmerende.”
Anmeldelse av Restaurante Las Llaves

Restaurante Las Llaves
Vurdert som nr. 14 av 132 Restauranter i La Cala de Mijas
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 14. desember 2018

Dette stedet oser av charm. Vi var her for mange år siden og måtte tilbake for å se om stedet fremdeles var like fantastisk som sist vi var her. Vi ble ikke skuffet. Stedet må oppleves. Husk å reserver bord. Maten er så smakfull. Servicen helt upåklagelig! Jeg liker at alle servitørene føler ansvar, selv om det ikke er deres bord.Ser de en tomflaske ol, på sin vei, vips så er den fjernet. Bordet er hele tiden tipp topp ryddet. Vi hadde kroketter som forrett og indrefile til hovedrett og crepe til dessert, 2 glass vin og 3 mineralvann til 80 euro. I tillegg fikk vi varmt rundstykke m/smør, 2 små kjeks med ost og litt kjøtt i en smakfull saus. Sist jeg var der hadde jeg suckling pig m/sprøstekt skinn. Nydelig!! De har mye spennende på menyen og en flott vinliste. Vi valgte veldig tradisjonelt denne gangen. Dette er stedet for en romantisk middag, sammen med gode venner eller familien. Dere vil oppleve en suveren aften. Neste gang vil vi gjerne se stedet om kvelden på en sommerdag. Rene toaletter. 5 smilefjes.

Takk, Elin-Per

Anmeldt 28. august 2018

Vi spiser alltid 2-3 ganger her når vi ferierer her i Miraflores.
Fantastisk god mat, deilige viner og topp service.
See you next year.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 619hilden
Anmeldt 8. august 2018

Herlig mat i flotte omgivelser. Middels priser. Vi var 7 personer og alle var kjempe fornøyde med både mat og service.

Takk, Vidar R
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Hit må vi hver gang vi er i området. Fantastisk mat og utrolig god service. Måltidene er store og man kan stole på anbefalinger for vin. Anbefales!

Takk, 692sveins
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Vi ble tipset om denne restauranten av venner. De hadde ypperlig biff med hjemmelaget pepper eller soppsaus. Sausen ble servert i en liten stekepanne så den var fersk. Vil si at dette var en skjult perle.

Takk, olegilje

Reisende som så på Restaurante Las Llaves, så også på

La Cala de Mijas, Mijas

Har du vært i Restaurante Las Llaves? Del dine erfaringer!