“Hva har skjedd?”
Anmeldelse av Restaurante Las Llaves

Restaurante Las Llaves
Vurdert som nr. 16 av 127 Restauranter i La Cala de Mijas
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk, Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Dette har i mange år vært min «må dra til sted». Jeg har alltid spist lammelår og vært strålende fornøyd med mat og service. Har anbefalt stedet til venner og bekjente som også har vært strålende fornøyd.
Lammelåret i dag var tørt. Min kone bestilte laks. Denne var overstekt og tørr.
Servicen var heller ikke slik den har vært tidligere. Ingen var innom for å fylle opp glassene våre eller spurte om maten smakte.
Tidligere når jeg/vi har bestilt Carlos Primero så har flasken blitt stående på bordet og man har kunne forsynt seg litt ekstra. Denne gangen fikk jeg et glass og flasken forsvant. Det ble heller ikke tilbudt noe snaps på huset.
Kvelden i dag var rett og slett en stor nedtur.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 692sveins

Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Hyggelig spansk restaurant med super mat.
Spiste lammelår som var noe av det møreste kjøtt jeg har spist. Utrolig hyggelig betjening og gode viner.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, indseth
Anmeldt 23. september 2019 via mobile enheter

Første stedet i løpet av en uke vi fikk levende lys på bordet!!!! ... Glutenfritt brød mens vi ventet!!!! på en nydelig laksemiddag!!!! ... Hyggelig betjening, fine lokaler, anbefales for romantikk ❤️❤️❤️

Dato for besøk: september 2019
Takk, Ebelille
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Fikk denne restauranten anbefalt og rakk å sjekke den en gang før den stengte i to uker. Vi spiste lammelår og « mini gris». Begge fikk mørt kjøtt, og tilbehøret var velsmakende. Dessverre var det litt for stram lukt av gris , ellers var kjøttet mørt og fint. Kommer tilbake og tester biffen ...
Trivelig servitør og hyggelig atmosfære .

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, inglis68
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Her er det stemningsfullt og alltid hyggelig. Prøv lam eller diegris fra ved ovn. Biff eller den smakfulle tomatsalaten. Mange gode viner og hyggelige kelnere. Eieren selv steker små svin og ønsker velkommen. En av de beste stedene og besøke.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, StardustStiggy

Reisende som så på Restaurante Las Llaves, så også på

La Cala de Mijas, Mijas

Har du vært i Restaurante Las Llaves? Del dine erfaringer!