“Favorittplassen.”
Anmeldelse av Albahaca

Albahaca
Vurdert som nr. 11 av 131 Restauranter i La Cala de Mijas
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Synd vi ikke fant denne restauranten
tidligere.
Veldig vennlige kelnere og god mat.
Vi prøvde litt av hvert, alt smakte nydelig.
Deilig fiskemat og gode desserter.
Vi kommer tilbake neste gang.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Margot V

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Et flott sted med veldig god mat. Maten både så god ut og smakte godt. Det var en hyggelig betjening. Vi tar nok turen tilbake dit flere ganger.

Takk, 824rineh
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig betjening, som strekker seg langt for kundene.
Nydelig mat, kjempegod sangria.

Anbefales ❤️

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, TonjeC76
Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Var innom her for å ta en sangria. Et koselig sted. Lukter litt hvitløk, men jeg synes den lukten er helt grei. Sangria var god. Spiste ikke mat her denne gangen.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, ellen_svh
Anmeldt 8. oktober 2017 via mobile enheter

Vi besøkte Albahaca for første gang denne ferien, etter å ha hørt mye positivt. God mat, gode priser og en superhyggelig betjening.
Stort pluss for at de var ekstra oppmerksomme mot vår datter på 7 år, og tilberedte spagettien akkurat slik hun ønsket. Vi kommer helt klart tilbake.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, 280hegev

Reisende som så på Albahaca, så også på

La Cala de Mijas, Mijas

Har du vært i Albahaca? Del dine erfaringer!