“Burger ”
Anmeldelse av Utopia

Utopia
Vurdert som nr. 7 av 136 Restauranter i La Cala de Mijas
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte wagyu burgere. Burgeren var god på smak men selve kjøttet minnet om en karbonade. Jeg forventet mer en burger som var rosa i midten men denne var gjennomstekt. Den var fortsatt saftig. Fries var gode og crispy.

1  Takk, ellen_svh

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Vi dro hit på lunch, og var så imponert over stedet. Fantastisk hyggelig sted, og alle tapas-rettene var utrolig gode. Kan anbefales på det varmeste.

1  Takk, 280hegev
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Veldig koselig, uformell tapasrestaurant. Alle rettene vi spiste var en suksess. Hyggelig personale, og veldig gode drinker

Dato for besøk: august 2018
Takk, J4076UKmariaa
Anmeldt 5. september 2017 via mobile enheter

I varmen er det godt med små friske velsmakende retter med mye god smak og det får du her på Utopia.
Vi hadde en sjømat tapas rett med blekksprut, scampi, jordbær, osv. Aldeles nydelig. Stekt geitost kan også anbefales. Hyggelig service. En liten velsmakende lunsj med vin for 2 personer for 30 €.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Per-Oscar K
Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Herlig plass med veldig god service og deilig, lokal, hjemmelaget mat. Stilige lokaler med avslappet atmosfære, og en koselig bakgård. Vi hadde en familie lunsj, og ble fristet til å komme tilbake for både middag og coctails på kveldstid. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, christinelinnp

Reisende som så på Utopia, så også på

La Cala de Mijas, Mijas

Har du vært i Utopia? Del dine erfaringer!