“En perle”

Trattoria Angelo
Vurdert som nr. 113 av 141 Restauranter i La Cala de Mijas
Prisklasse: kr 95 - kr 298
Anmeldt 8. juli 2023

Dette er en romantisk restaurant som serverer nydelig italiensk mat. Det er rent, betjeningen er meget hyggelige og det er en god atmosfære. Anbefaler denne restauranten på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2023
Takk, Thomas L
Miklós Huszár, Owner på Trattoria Angelo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2023

Thank You❤️

Anmeldt 20. april 2023

Fantastisk god restaurant. God atmosfære og god mat. Anbefales for de som er glad i gode smaker og god service.

Dato for besøk: april 2023
Takk, Kjell P
Miklós Huszár, Owner på Trattoria Angelo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. april 2023

Thank You❤️

Anmeldt 5. august 2022 via mobile enheter

Et utrolig hyggelig og bra sted. Fantastisk service. Spiste tre retter og alle var helt topp. Deilig gitar musikk og herlig stemning i lokalet. Har booket nytt bord der på lørdag

Dato for besøk: august 2022
1  Takk, EspenM2013
Judit H, Owner på Trattoria Angelo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2022

Thank you❤️

Anmeldt 27. oktober 2019 via mobile enheter

Bra service og god mat. Pasta med trøffelsaus og carpaccio smakte meget bra. Anbefales å ta en tur innom her.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Klaus B
Anmeldt 19. september 2019 via mobile enheter

Vi var åtte personer som ankom kl. 20:15 til bestilt bord. Vi fikk etter hvert vann, men greide aldri å få bestilt noe mer drikke før maten. Kelnerne var rotete og uprofesjonelle. Rødvinen kom etter ca. 50 min. Da ble det sjenket opp til alle bortsett fra han som prøvesmakte som satt igjen med tomt glass. Kelneren var ikke mentalt tilstede.

Forretter kom etter 1 time og 20 min. Helt grei kvalitet, men dårlig servering. Olje og parmesan kom alt for tregt a - og kun etter at det ble etterspurt.

Maten var skuffende, smakte lite. Lasagne smakte ingenting. Tagliatelle med hvitløk, chili og pecorino ost smakte ingenting - og det er en stor prestasjon å bomme på den retten. Pizza med skinke og ost var kjedelig med kjip ost og skinke og for mye tørket «pizzakrydder».

To flasker vann, to flasker vann, 4 enkle forretter og 7 hovedretter ble 175 euro. Dyrt tatt kvaliteten i betraktning.

Da fikk vi testet den, men kommer ikke tilbake.

De får to stjerner og ikke én - fordi lokalet var pittoresk, autentisk og hyggelig.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Kamerat

Reisende som så på Trattoria Angelo, så også på

La Cala de Mijas, Mijas
La Cala de Mijas, Mijas

Har du vært i Trattoria Angelo? Del dine erfaringer!