“Nydelig mat”

Vurdert som nr. 13 av 133 Restauranter i La Cala de Mijas
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 28. januar 2019

Dette er ikke et sted du bare detter inn på, av to grunner. Ser uanselig ut fra utsiden og er så populært at du bør bestille bord. Om sommeren har de en stor hyggelig bakgårds, med bar. Om vinteren er det fyr på peisen inne. Pass på at det er der du får bord , i den andre delen er akustikken litt voldsom. Maten er alltid kjempegod og servicen også. Morsomme kan enkelte kelnere også være. Vi har spist der mange ganger og det vil bli flere!

Takk, Y9164LSmonicas

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Dette stedet fant vi helt tilfeldig. Var innom en dag og snakket med dem og ble anbefalt å bestille bord i helgen. Vi syklet fra Calahonda og til La Cala. Det vi ikke hadde blitt fortalt var at kjøkkenet ikke åpnet før kl. 19.00. Vi ventet med en liten drink, fikk menyen og bestilte før vi kom til bordet. Da ble forretten servert med en gang. Mellom forrett og middag ble vi servert en hvilerettrolig atmosfære, veldig hyggelig. Hit skal vi igjen

Takk, greterygh
Anmeldt 28. august 2018

Koselig lokaliteter. Maten og drikken var helt ok. Dessverre ble vi glemt av servitørene flere ganger. Vi måtte gjenta bestilling av drikke til mat. Vi måtte selv be om å få dessertmeny. Og det tok utrolig lang tid å få betalt. Vi hadde totalt 6 ulike servitører på vårt bord.

Takk, 619hilden
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Fant denne restauranten via TripAdviser.
Ble egentlig litt skuffa. Maten var ok, ikke noe særlig mer enn det. Lokalene var koselige. Personalet var hyggelige. Kommer ikke til å gå der igjen pga maten var for kjedelig.

Takk, 35rebeccao
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Vi ble anbefalt denne plassen, og kjørte innom på vei hjemover. Vi hadde ikke reservert men de flyttet bord og lagde plass til oss. Super service meget gode drinker, maten var superb og meget hyggelig betjening.
Anbefales

Takk, Kjetil B

Reisende som så på El Olivo de la Cala, så også på

La Cala de Mijas, Mijas

Har du vært i El Olivo de la Cala? Del dine erfaringer!