“Meget hyggelig bekjentskap, vi kommer garantert igjen.”
Anmeldelse av La Pergola Ristorante

La Pergola Ristorante
Vurdert som nr. 3 av 127 Restauranter i La Cala de Mijas
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

På grunn av koronasituasjonen hadde vi ikke vært i La Cala på over 20 måneder. Vi la merke til at det hadde vært enkelte endringer på restaurantene i området. Noen har kanskje desverre bukket under i denne perioden og noen har kanskje benyttet anledningen til og gjøre endringer i konsept og interiør. Vi så at La Pergola var ny og ville teste den ut. Det viste seg og være et særdeles hyggelig bekjentskap. Meget god mat, intim atmosfære og trivelig imøtekommende betjening gjorde at vi umiddelbart booket bord til senere samme uke. Anbefaler alle og legge et besøk innom La Pergola hvis dere har mulighet.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Miatakk

Anmeldt 4 dager siden via mobile enheter

Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Anmeldt 1 uke siden

Reisende som så på La Pergola Ristorante, så også på

Har du vært i La Pergola Ristorante? Del dine erfaringer!