“Flott service og super mat!”
Anmeldelse av Sai Indian Restaurant

Sai Indian Restaurant
Reserver med
Sai Indian Restaurant er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 3 av 133 Restauranter i La Cala de Mijas
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Vi spiste middag med hele familien - 9 stk totalt. Vi fikk herlig mat og flott service. Stedet kan anbefales på det varmeste, og barnemenyen var også populær blant barna vi hadde med oss.

Takk, Hege V

Anmeldt 18. juni 2017 via mobile enheter

Blir aldri skuffet der, god service og utsøkt matBehagelig stemning med indisk live musikk. Prisene har økt de siste årene, men det verdt det

Takk, Bjørn M
Anmeldt 9. april 2017 via mobile enheter

Strålende opplevelse, fantastisk personell, nydelig mat. Kelner anbefalte flere chef's spesialiteter, de smakte fortreffelig.

Takk, Sissel S
Anmeldt 4. februar 2017

To voksne og to barn, hadde en flott opplevelse. Ble møtt av en hyggelig kelner som viste seg å kunne litt norsk/svensk. Alle var opptatt av at vi hadde det fint og de var artige mot barn og ville deres beste, de hadde også typisk "vanlig" barnemeny. Nydelig mat og vin som passet kjempe godt med maten vi bestilte (vi kjøpte samme vin på taxfree på vei hjem og nøt den i en annen sammenheng og annen mat - vinen smakte ikke det samme :) ).

Vi kommer tilbake sommer 2017 ;)

Takk, Marlen H
Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Vi hadde anbefalinger om stedet. Ser beskjedent ut fra utsiden, men det skuffer ikke på innsiden. Rent og pent. Meget hyggelig betjening. God indisk meny med rikelige porsjoner. Kan anbefales.

Takk, Harald G

Reisende som så på Sai Indian Restaurant, så også på

La Cala de Mijas, Mijas
La Cala de Mijas, Mijas

Har du vært i Sai Indian Restaurant? Del dine erfaringer!