“Ikke helt optimalt, men god service ”
Anmeldelse av Sai Indian Restaurant

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Vi var litt uheldig med bord, havnet der folk gikk forbi ofte slik at vi ikke fikk ro. Maten var god, men lite kjøtt i rettene og nan brødet var ganske brent. Ble litt skuffet da vi hadde store forhåpninger. God service.

Takk, Elizabeth E

Anmeldt 21. oktober 2017

God mat. God service og hyggelig betjening,. Rimelige priser. Fem minutter fra sentrum. Rolig strøk.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Bjørnar O
Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Vi spiste middag med hele familien - 9 stk totalt. Vi fikk herlig mat og flott service. Stedet kan anbefales på det varmeste, og barnemenyen var også populær blant barna vi hadde med oss.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, 280hegev
Anmeldt 18. juni 2017 via mobile enheter

Blir aldri skuffet der, god service og utsøkt matBehagelig stemning med indisk live musikk. Prisene har økt de siste årene, men det verdt det

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Bjørn M
Anmeldt 9. april 2017 via mobile enheter

Strålende opplevelse, fantastisk personell, nydelig mat. Kelner anbefalte flere chef's spesialiteter, de smakte fortreffelig.

Dato for besøk: april 2017
Takk, 134sissels

Reisende som så på Sai Indian Restaurant, så også på

La Cala de Mijas, Mijas

Har du vært i Sai Indian Restaurant? Del dine erfaringer!