“Midt på treet”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Mulig vi valgte feil retter men har helt klart spist bedre indisk mat her i området. Lam var tørt og lite smakfullt. Stemningen ble forstyrret av drita fulle engelskmenn som tok over hele lokalet. Skal ikke skylde på restauranten for dette men er helt klart med på å farge inntrykket. Veldig hyggelig og service minded betjening

Dato for besøk: september 2021
Takk, 692sveins
saiindianrestaurant, Owner på Sai Indian Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2021

Hi,
Thanks for your review, we really appreciate it. Will try our best for you on your next visit . Looking forward to see you.

Regards
SAI STAFF

Anmeldt 18. april 2019 via mobile enheter

Veldig godt utvalg på menyen og variert bruk av indiske urter/krydder. Store porsjoner. Koselig atmosfære og hyggelige servitører.

Dato for besøk: april 2019
Takk, mariah571
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Vi var litt uheldig med bord, havnet der folk gikk forbi ofte slik at vi ikke fikk ro. Maten var god, men lite kjøtt i rettene og nan brødet var ganske brent. Ble litt skuffet da vi hadde store forhåpninger. God service.

Takk, Elizabeth E
Anmeldt 21. oktober 2017

God mat. God service og hyggelig betjening,. Rimelige priser. Fem minutter fra sentrum. Rolig strøk.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Bjørnar O
Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Vi spiste middag med hele familien - 9 stk totalt. Vi fikk herlig mat og flott service. Stedet kan anbefales på det varmeste, og barnemenyen var også populær blant barna vi hadde med oss.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, 280hegev

Reisende som så på Sai Indian Restaurant, så også på

La Cala de Mijas, Mijas

Har du vært i Sai Indian Restaurant? Del dine erfaringer!