“Mitt favoritt sted 😃”

Kjøkken: Bar, Fusion
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Har vært her et par ganger tidligere før de flyttet. De nye lokalene er større og mye mer hyggelig.maten er fremdeles fantastisk og service er enestående. Anbefales på det sterkeste. Husk å bestille bord

Dato for besøk: september 2021
Takk, 692sveins

Anmeldt 29. juni 2019 via mobile enheter

Super mat og super service.
Fikk god beskrivelse av servitøren hva menyen inneholdt, og de serverte over forventningene. Noe dyrt, men absolutt verdt pengene.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, ailinnn
Anmeldt 25. mai 2019 via mobile enheter

Gikk innom for å spørre om de hadde ledig bord for 4 personer. Det meste var fullbooket men dersom vi klarte spise på 1,5 time så kunne vi få bord. Vi ville da måtte forlate klokken 1930. Det syntes vi ble kort tid så vi gikk over til vinbaren som ligger ved siden av for å ta en drink og diskutere hva vi skulle gjøre videre. Etter ca en time kommer en av kelnerne over og sier at de har fått en avbestilling og dermed hadde ledig bord. Fantastisk bra service. De hadde sett at vi satt ved siden av og kunne valgt å bare gi bordet til de første som kom og spurte.
Over til maten: vi fulgte anbefaling til kelner og fikk et fantastisk måltid. Noe av det beste jeg har spist her nede. Vil spesielt nevne lammelår og geitost salaten.
Kommer garantert tilbake og kommer til å bestille bord i forkant.

Dato for besøk: mai 2019
5  Takk, 692sveins
Anmeldt 16. mai 2019 via mobile enheter

Nydelig tapas. Fantastisk service! Bare å komme seg dit! Fikk svært god oppfølging på glutenfri mat.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, thorn346
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Tapasen var smakfull og utrolig lekker. Dette ble feriens gastronomiske høydepunkt for oss alle. Veldig hyggelig betjening som anbefalte både mat og vin og var effektive og presise. Måltidet ble avsluttet med veldig god dessert som virkelig satte er verdig punktum for et nydelig måltid.

Dato for besøk: august 2018
4  Takk, carolinem183

Reisende som så på Konfusion Restaurante, så også på

La Cala de Mijas, Mijas

Har du vært i Konfusion Restaurante? Del dine erfaringer!