Rommelig strand.

Vanskelig å finne parkering, men hvis du går langs strandpromenaden, finner du altid plass langs... les mer

Anmeldt 11. desember 2019
Tryggve S
Mijas, Spania
Nydelig sted

En av favorittstrendene, nær butikker, aktiviteter og smågater. Mange gode restauranter i nærheten... les mer

Anmeldt 3. august 2019
467ginam
Oslo, Norge

Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Stranden lå bare 5-6 min gange fra leiligheten.
Mange plasser har solsenger til leie. Vi leide et par ganger, men lå siste dagen på stranden helt ved vannkanten. God bunn. Noen steiner på ytre kanten av stranden men ellers fint. Blir veldig fort dypt.
Badevakter patruljerer hele tiden.
Ren og fin strand. En del strandselgere, men ikke pågående.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, M0ttan
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Vi har vært her siden 2011, prøvd flere andre strender. Her er det rolig, ikke for mange selgere. Alle tilbud i nærheten, litt vanskelig å parkere bil.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Bjørn M
Anmeldt 25. juni 2017 via mobile enheter

Flott strand og strandpromenade. Ryddet og rent hver dag. Nydelig tre og hellelagt promenade langs hele stranden og videre til nabostrender. Ca 7 km lang. Supert for trening/jogging.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Nina Dethloff O
Anmeldt 1. mai 2017 via mobile enheter

du kan jogge langa strandpromenaden ca 4 km før du må opp på veiene å løpe ca 1 km. Deretter ned på ny strandpromenaden som til sammen strekker seg 7 km fra Cala Mijas. Gjør det tidlig eller sent på dagen da det er mye folk som går på dagtid.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, 164DanielL164
Anmeldt 13. april 2017 via mobile enheter

La Cala er en koselig men travel småby. Det finnes mange restauranter å velge mellom.Den lange stranden er veldig populær. Her er det mange små strand restauranter. Det er også en fantastisk promenade som strekker seg helt til Calahonda. Det kan være vanskelig å finne parkering på de mest populære dagene. Da anbefaler jeg at bilen blir plassert på den store grus sletten på oppsiden av A7.

Dato for opplevelse: juli 2016
1  Takk, 67gauteEJ