Anmeldt 29. mars 2017

Vi hadde 10 netter ved hotellet, og hadde noen fantastiske dager i fred og ro. Vi bodde i en Grand pool villa, med sjøutsikt, og det bidro sitt til å heve opplevelsen. Det var en rolig stemning ved hotellet, og noen fantastiske solnedganger. Serviceinnstilte og hyggelig ansatte. Maten var helt ok. Fint treningsrom. Stranden var fin, men ingen badet der da det var veldig langgrunt. Det var ikke noe savn for vår del. Flott spa avdeling som vi benyttet flere ganger. Hotellet satt opp transport til de mest kjente turistattraksjonene i området (korte avstander) Det ble arrangert flere bryllup på stranden. Dette burde vært kommunisert til hotellets gjester, da det gikk litt utover kapasiteten i restauranten. Generelt veldig fornøyd med oppholdet.

Romtips: Villa med sjøutsikt
Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, 306kaif
Anmeldt 18. juni 2016 via mobile enheter

Jeg og kjæresten på vår første tur til Thailand valgte dette hotellet på grunn av bildene, og de lyver ikke. Vi fikk en liten leilighet i andreetasje som passet oss perfekt! Vi hadde egentlig planer om å leie en egen hytte med basseng, men disse var ikke tilgjengelig på tidspunktet vi skulle ha ferie. Vi prøvde oss også på spaet som de har her. Det var min første spaopplevelse, men jeg angrer ikke! Og i følge kjæresten min var det vel verdt pengene. Vi valgte det dyreste tilbudet for to personer på spaet. Ellers er det regntid denne tiden av året, men det regnet stort sett bare sent på kveldene mens det var sol/litt overskyet på dagene.

Hadde ikke hatt noe imot å besøke dette hotellet igjen. Bare neste gang en egen hytte med egen uteplass og privat basseng!

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Sondre E
BirgitDevaSamui, Guest Relations Manager på Deva Samui Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2016

Dear Mr. Sondre E,

thank you very much for chosen our Resort for your holiday stay on Koh Samui. We are delightful to having you as our guests still until 27th June and we do hope you do enjoy your stay.
We do hope to welcome you once back again for another delightful and memorable stay in our Resort.
All the best for your future.
Regards, Birgit

Anmeldt 16. april 2016

Vi valgte hotellet på grunnlag av de nydelige bildene som vi fant på nettet. Det er et hotell som har mange forskjellige bassenger rundt på området. Bildene som vises av hotell er korrekte. Det er en deilig oase som du vil få noen avslappende dager.

Vi bodde i Grand-villa med privat basseng. Vi hadde 147 km for oss selv. Vi hadde da eget uteområde med basseng. To dusjer - et ute og en inne. Jacuzzi. Dette var et deilig valg for vår bryllupsreise. Da vil kom var det ordnet ekstra på senga med svaner brettet av håndklær og friske blomster. Det som trekker noe ned er at i den perioden på 10 dager som vi er her skjer det ikke noe ekstra pynting. Det blir vasket hver dag, men det blir ikke vasket godt nok etter min mening. F.eks. Dusjdøren blir ikke vasket i den perioden vi er der. Vi blir møtt av et nydelig sted, men mangler litt av det ekstra. De reklamerer for at de ønsker å spare miljøet ved å ikke vaske håndklær etter en dags bruk, men uansett hvor mye vi hengte opp håndklærne ble de byttet hver dag.

Det er et herlig basseng like ved stranden som vi benyttet oss av hver dag. Her ligger det en beachbar, men det er sjelden betjent mens vi er her. De har restaurant som vi benyttet oss av stort sett hver dag, men litt fordi det ikke er så mange valg i området. De har kjempegod mat, men må jobbe med service. Det tok lang tid å få bestilt. Det tok ofte 20 min før vi fikk bestilt maten og det blir for lenge. Når det også tok 20-25 min før maten blir servert blir det lenge å vente. Ikke alle som jobber her er like flinke til å forstå engelsk, noe som overrasket meg.

WiFi fungerte ikke optimalt mens vi var der, men det var noe som de arbeidet med.

Jeg valgte Deva Samui fordi jeg ønsket meg noen avslappende dager og det var det helt rette stedet for det. Vi fikk noen helt fantastiske solnedganger mens vi var her. Det er mulig å spise nede på stranden hvis du vil det. Hver kveld opplever du gresshoppenes konsert når skumringen kommer.

Dato for oppholdet: april 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, linemalinj
Anmeldt 19. februar 2016

Alt bra, men hotellet ligger øde til..et lite centrum, men ikke noe der..En koselig lokalrestaurant i nærheten av hotellet med god og rimelig mat. Ellers veldig dyrt på restauranten på hotellet, men god mat der og veldig bra frokost...litt slitsomt med hundene på den private stranda, ellers flotte basseng flere steder på hotellet

Romtips: Vi hadde rom med boblebad på verandaen som ikke virka, men koselig utesofa der da..og fine store rom..litt slitsomt og gå trappene opp i 3dje etasje, men ok alikevel
Dato for oppholdet: februar 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Inger252
BirgitDevaSamui, Guest Relations Manager på Deva Samui Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2016

Dear Inger252,

thank you very much for visiting Deva Samui recently and your review on Tripadvisor. In every Hotel is the food more expensive like outside in the local ones but as you wrote by yourself good food and very good Breakfast.
We do appreciate to hear that you did had a good time and hope that you are returning soon to our Hotel.

best regards,
Birgit

Anmeldt 2. april 2014

Jeg var her i tre dager sammen med ei venninne. Vi hadde et kjempefint og stort rom med egen veranda som hadde trapp rett ut i bassenget. Resturanten hadde fin utsikt mot stranda. Det var ingen som badet på stranda, men det var flere basseng på hotellområdet. Personalet var veldig hyggelige og hjelpsomme. Maten trekker litt ned.

Dato for oppholdet: august 2013
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, Ragnhild F
Deva S, General Manager på Deva Samui Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. april 2014

We thank you very much for your time review of Deva Samui.
We are very happy that you enjoyed the services and facilities of the resort, and on behalf of the entire team, we would be delighted to welcoming you back !
Kind regards,
Sunan Wetcharat