“Koselig plass med nydelig mat”
Anmeldelse av Balcony Restaurant & Bar

Balcony Restaurant & Bar
Bestill bord
Vurdert som nr. 62 av 3 061 Restauranter i Aten
Omgivelser: Thissio/Makriyanni
Omgivelser: Thissio/Makriyanni
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Denne lille bortgjemte perlen anbefales sterkt! Betjeningen er engasjert, kunnskapsrike og matinteresserte. Og det merkes på maten!

Takk, 706nisrinm

Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Maten stod virkelig i stil med de flotte omgivelsene ute på balkongen. Og med dyktige og imøtekommende servitører ble dette en super opplevelse. Tommel opp for et bredt utvalg av egenkomponerte drinker.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, j0nas93
Anmeldt 3. juli 2017 via mobile enheter

Anbefalt! Herlig mat. Kylling scewers er å anbefale og den deilige risotto.
Meget godt vinutvalg.
Hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 215dinesh
Anmeldt 29. mai 2017

I et mylder av slitsomme innpiskere fant vi denne restauranten med en anonym inngang. Så fornøyd at vi var der 2 ganger.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, smineruth
Anmeldt 1. mars 2017

God atmosere, lyse og fine farger, Meget god mat, meget god service, oppmerksomt personale, valuta for pengene

Dato for besøk: februar 2017
Takk, lars1905

Reisende som så på Balcony Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Balcony Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!