Tur til Akropolis i Athen med fortrinnsrett

fra
USD 39,06
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Akropolis på
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Har du ikke besøkt Acropolis har du ikke vært i Aten. Så enkelt er det. Fantastisk sted, historisk sus. Flott utsikt over byen også. Selv off season er det mye folk, men ikke slik at en må være her når det åpner.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, SveinS351
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Akropolis må jo ses når man er i Athen, sightseeingbussen gikk rett hit. Veldig mye mennesker, men køene gikk fort. Overraskende dyre billetter - 20 euro for voksne, men barn var gratis.
Fantastisk utsikt over Athen.
Gåturen opp er ikke lang.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Aidapida
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

De fleste andre byggverk i Hellas blir puslete sammenliknet med Akropolis. Storslått, enorme dimensjoner, fantastisk utsikt over Athen. Må ses.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Kjeros
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Et must pga historie og et flott utsiktspunkt!
Vi kom hit ved 12 tiden og da var det lang kø for å kjøpe dagsbillett til en pris av 10 euro. Men det lønte seg da det viste seg at jeg som student og vårt barn på 14 år, hadde gratis inngang. Køen gikk raskt fremover!
Usikker på om man vil få den type rabatt hvis man bestiller skip the line tickets.
Et annet tips vi fikk mens vi sto i kø, var at de med e- tickets, funksjonshemmede og familier med små barn, kan gå i luke 4 da disse gruppene utgjør prioritert adgang! Det er flere glatte partier med marmorstein, så gå forsiktig!
Det fins vannposter på toppen.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, F5641PYmonicab
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Guiden fra walking Athen gjorde turen til en spesiell opplevelse. Hadde ikke vært det samme uten han .Det var en varm dag ,men han tok pauser så fort vi fant litt skygge. Masse folk men deg må man nesten regne med på slike steder .
Vi bestilte turen gjennom Get your guide ,

Dato for opplevelse: august 2018