Anmeldt 1. november 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger midt i smørøyet med gangavstand til absolutt alt du måtte ønske. 100 meter unna ligger koselige handlegater med restauranter tett-i-tett. Akropolis-museet rett nedi gata, og takterrassen på hotellet har nydelig utsikt til Akropolis. Hyggelige ansatte, rene rom og utmerket service. Boblebad ute i 4. etg. er et stort pluss. Et hotell jeg absolutt kan anbefale! Bilde 1 og 2 = utsikt mot hhv Akropolismuseet og Akropolis fra takterrassen på hotellet og bilde 3 utsikt mot sentrum fra samme terrasse

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, mariannek688
Anmeldt 6. januar 2017 via mobile enheter

Strålende beliggenhet, og med utsikt til Akropolis som lovet. God frokost. Store, fine rom (vi hadde standardrom). Veldig kjekk beliggenhet - i nærheten av det mest turistvennlige, men likevel tilbaketrukket.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, sarasL352VJ
Katia T, Owner på Herodion Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2017

Dear Sara S,

"Great hotel" Thank you!
It was a pleasure having you with us and we feel very honored to have earned your recommendation. We are delighted to hear that you appreciate our exclusive Acropolis location and that our accommodation and overall stay exceeded your expectations.
It will be our pleasure to welcome you back soon!

Anmeldt 25. oktober 2015

Vi har bare gode opplevelser med dette hotellet. Beliggenheten er ypperlig. Bra og rene rom, god frokost og en flott takterrasse der en kan ta boblebad og se over på Acropolis. Hyggelig og hjelpsom betjening og ikke for dyrt.

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, OleR53
Katia T, Manager på Herodion Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2015

Dear OleR53,
We are most appreciative of your review. Thank you very much for your comments; they certainly give us the strength to try even harder!

Anmeldt 8. april 2014

Enkelt og billig å komme fra flyplassen (Metro 8 EUR - bytt ved Syntagma og gå av ved Acropolisstasjonen).
Var der i mars, veldig gunstig pris på rommet. Frokosten bra. All informasjon tilgjengelig i resepsjonen. 10 min til sjarmerende Plaka.

Dato for oppholdet: mars 2014
  • Reisetype: Reiste alene
2  Takk, ulfsyver
Anmeldt 20. april 2013

Vi var veldig fornøyd med hotellets beliggenhet. Hadde en fin kveld på takterrassen, men alt ble snudd til en negativ opplevelse etter at vi kom hjem. Jeg trodde først at jeg hadde fått noen myggstikk da vi måtte ligge med åpent vindu da AC kun blåste varme. Men etter at det til stadighet har dukket opp flere "myggstiikk", nå 3 uker etter, har vi forstått at vi fikk med oss Bed bugs fra dette hotellet. Leser her at andre har opplevd det samme både i 2011 og 2012. Ligg derfor unna dette hotellet, hvis du vil unngå problemer. Jeg har til nå slitt med ca. 50 kløende bitt, soverommet hjemme er avstengt, og veggdyrsaneringshjelp er bestilt. Vaskemaskinen og tørketrommel vasker alt vi har av tøy. Dyner og puter ligger i fryseboksen og en ellers vellykket reise ente i ettertid som et marreritt. Leser på nettet at dette er et økende problem, men vi har reist mye og aldri vært i nærheten av slike problemer.

Dato for oppholdet: mars 2013
1  Takk, RoarS848
Katia T, Manager på Herodion Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. april 2013

Your review came as a huge surprise to us. For the last 37 years our hotel has had a unique reputation for its hygiene, neatness and professionalism. For over three decades now, we carefully listen to our guests' comments and we are constantly trying to improve our services. We would like to inform you that our 90 rooms are being thoroughly checked three times a day by different professionals following all cleaning procedures according to all modern hygienic standards. We are also being checked by public authorities and have at your disposal certificates proving the quality of services offered to our guests. Your room in particular has been checked, at least 50 times, since your departure, and has been rent 5 times by different guests for 4 to 6 days each. Nothing has been detected in either your room nor the whole building. Thus, we believe that your conclusion that the bedbugs problem was a result of your one-night stay at our hotel is quite arbitrary. It is widely known that bedbugs are transmitted through suitcases transferred around in the airports. It is very probable that your suitcases have been infected by the bugs during your trip from Norway to Greece or elsewhere, in which you used at least two airplanes and traveled to three different airports. The quality of the services offered by our hotel is acknowledged by our guests, as proved by the approximately 500 reviews uploaded in Tripadvisor, of which less than 2% have had complaints. We consider your comments unfair and defamatory for a family-run business doing its best to satisfy its clients.