Anmeldt 28. april 2015 via mobile enheter

Ble godt mottatt av personalet på hotellet. Rommet var rent og pent, gode senger. Hotellet ligger sentralt i Athen, kort vei til bl.a til Acropolis . Restauranter og butikker like ved hotellet.
Variert og god frokost.

Opphold: april 2015, reiste med venner
Takk, Reiseglad2014
Anmeldt 6. februar 2015

Lekkert hotell, midt i sentrum av Plaka, under 10 minutter fra Syntagmaplassen. Resepsjonen var veldig imøtekommende og hjelpsomme. Servicen var topp. Frokosten var topp. Rommet var pent innredet, og badet var romslig. Vi hadde utsikt til Akropolis fra rommet og balkongen. Rolig område, med gangavstand til de mest kjente severdigheter, mange shoppinggater og spisesteder like ved. Vil absolutt anbefale dette hotellet, og vi vil bo der igjen neste gang vi kommer til Athen.

Romtips: Superior rom har utsikt
  • Opphold: januar 2015, reiste som et par
2  Takk, rigian2013
Anmeldt 5. november 2014

Dette hotellet ligger midt mellom hovedgaten (vår Carl Johan) og Plaka (gamlebyen´s gågate).
Glimmrende beligenhet spør du meg.
Jeg bodde i 6 etg ut mot bakgården og så rett mot nabogården så utsikt fikk jeg ikke, tror du må bestille et superrior rom for å få noe utsikt.
Utendørsbasenget er på taket av lavblokka med utgang via 4 etg, innendørsbassenget er i kjeller.
Frokosten var som forventet av et 5 stjerners hotell.
Sammenlignet med f. eks. et Tyskt 5 stjerners hotell så blir dette et 4 stjernes hotell, men dette er det fineste hotellet jeg har bodd på i Hellas. Gratis wi-fi over alt på hotellet med ok hastighet.
Dette er et flott hotell i en gammel bygård så heis, rom og baseng på tag er små, men korselige.
Kan anbefale dette hotellet og kommer til å bestille dette nestegang jeg skal til Aten.

Romtips: 4 etg eller høyere.
  • Opphold: november 2014, reiste på forretningsreise
Takk, Pingjijo
Anmeldt 20. januar 2014

Det er bare en måte å beskrive dette hotellet: Perfect
Ligger nedenfor Akropolis i Plaka området og lett tilgang til alt pluss at hotellet fortjener sine stjerner både når det gjelder service og imøtekommenhet.
Frokosten er helt topp med alt du ønsker og åpen til kl.10:30

Romtips: Dersom mulig velg et med balkong
  • Opphold: januar 2014, reiste med venner
Takk, terjeaa
Anmeldt 2. april 2013

Ligger perfekt i den gamle bydelen PLAKA. Kort veg til mange attraksjoner. Ligger midt i shoppingområde. Du kan velge fra de mest luksuriøse magasin, til butikker dom solgte alt du trodde ikke fantes. Loppemarkedet er også et must. Restaurantene holdt god standard til greie priser. Grekerne vi møtte var gjestfrie, blide og holdt et høyt servicenivå. Hotellet hadde god frokost .Elactra Palace Hotel påberoper seg 4 stjerner, men da aircondition ikke virket falt 2 av stjernene. Vet var så varmt at vi ikke fikk sove.

Romtips: Rom mot bakgård er stille. Muliggjør åpent vindu.
  • Opphold: mars 2013, reiste som et par
1  Takk, VEvjen