Anmeldt 4. november 2016 via mobile enheter

Veldig flott hotell. Helt klart 5 stjerners.
God mat.
Veldig trivelig betjening.
Det er klasse over Divani.
Fin plassering for turer til akropolis og museet ved akropolis.
Kostnaden ved oppholdet er rimelig i forhold til kvaliteten.
Vi hadde skikkelig bra opplevelse.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, hugoj790
DivanisCollection, Διευθυντής på Divani Palace Acropolis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2016

Dear hugoj790,
Thank you for choosing Divani Palace Acropolis for your accommodation and for the time you have taken to provide a review on TripAdvisor. It is always a great pleasure to receive comments such as yours. We look forward to sharing your kind words with the team and hope we are able to welcome you back.

Anmeldt 30. august 2016

Bra hotell å bo på i Aten med en flott restaurant på taket hvor man kan sitte å nyte en god middag mens man ser bort på et lyssatt Acropolis. Mange andre oldtidsminner i gangavstand fra hotellet og nært til det gamle historiske området Plaka.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, matoma
DivanisCollection, Διευθυντής på Divani Palace Acropolis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2016

Dear matoma,
Thank you for staying at Divani Palace Acropolis and for taking the time to let us know of your impressions following your recent stay with us. We are delighted to hear that you have enjoyed your vacation and we hope to have the pleasure of welcoming you again in the near future.

Anmeldt 7. mai 2016 via mobile enheter

Dette er et greit hotell med god og sentral beliggenhet i forhold til turist attraksjoner. Kort vei til gamlebyen i Athen og ikke langt unna Akropolis. Hotellet har basseng i 1 etasje og toppetasjen med sol åpner ikke før om kvelden, så sol mulighetene er dårlige.
På toppen er det en fin restaurant med utsikt opp til Akropolis. Rommene er greie men litt slitte og noen småting som ikke funket, rommene var rene og servicen på hotellet var bra.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, MonaJ519
DivanisCollection, Διευθυντής på Divani Palace Acropolis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mai 2016

Dear Mona J,
Thank you for choosing Divani Acropolis Palace for your accommodation and for the time you have taken to provide a review on TripAdvisor.
We always take into account our clients comments and we try to ameliorate any shortcomings. We hope that we will have the chance to welcome you again soon in our property and offer you a five star experience.

Anmeldt 9. januar 2016 via mobile enheter

Hotell med fantastisk service. Bare minutter etter ankomst banker det på døren på vårt hotellrom, det viser seg å være en av hotellets ansatte som kommer for å ønske oss velkommen med et stort fruktfat og en flaske vann. Skal man trekke ned på noe så er det at hotellet er litt lutt. Beliggenheten derimot trekker veldig opp, kort vei til de fleste attraksjoner i byen.

Dato for oppholdet: januar 2016
Takk, Per Inge J
DivanisCollection, Manager på Divani Palace Acropolis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2016

Dear Per Inge J,
Thank you for choosing Divani Acropolis for your stay and for your positive review concerning our hotel on Tripadvisor.
Your comment makes all of us grateful, that we were able to offer you the best service we are so well known for.
We hope to welcome you again soon in our property.
Kind Regards.

Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 29. juni 2011

Tok en rask tur til Hellas for å være sammen med min sønn som var på sykehus. Divani-teamet var fantastiske. Selv når de var fullbooket gjorde de alt de kunne for å hjelpe meg da jeg trengte å forlenge oppholdet mitt. Alle ansatte jeg var i kontakt med var oppriktige og snille. Takk til Divani Palace.

Takk, 255100Tom
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original