“Kjempeflott hotell med fin beliggenhet”
Anmeldelse av Divani Palace Acropolis

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 11 sider til!
Divani Palace Acropolis
Nr. 65 av 282 hoteller i Aten
Anmeldt 5 november 2016

Veldig bra hotell med bra beliggenhet i forhold til attraksjonene vi ville se. Rene fine rom med gode senger. Det var svært dyre priser på hotellet. Minibaren ble ikke rørt. Frokosten kostet 20 euro. Det eneste jeg reagerte på men vi bodde på hotellet (i 6 dager) var at skrankepersonalet var arrogante. Vi kom og gikk uten at man fikk et nikk eller et smil. Vi følte oss vel egentlig usynlige :D

Romtips: Vi hadde det bra i 6. etasje
Se flere romtips
  • Opphold: oktober 2016, reiste med familie
Takk, Helfrid N
DivanisCollection, Διευθυντής på Divani Palace Acropolis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7 november 2016

Dear Helfrid N,
We are very grateful for choosing again Divani Palace Acropolis for your accommodation and for the time you have taken to provide a review on TripAdvisor. Your feedback concerning the incident with our reception service is highly valued and appreciated as it is the best way for us to constantly evolve and improve. Please note that our pricing policy is in line with other 5 star hotels in the area.
We are looking forward to welcome you back soon.

Anmeldt 4 november 2016 via mobile enheter

Veldig flott hotell. Helt klart 5 stjerners.
God mat.
Veldig trivelig betjening.
Det er klasse over Divani.
Fin plassering for turer til akropolis og museet ved akropolis.
Kostnaden ved oppholdet er rimelig i forhold til kvaliteten.
Vi hadde skikkelig bra opplevelse.

Opphold: november 2016, reiste som et par
Takk, hugoj790

Dear hugoj790,
Thank you for choosing Divani Palace Acropolis for your accommodation and for the time you have taken to provide a review on TripAdvisor. It is always a great pleasure to receive comments such as yours. We look forward to sharing your kind words with the team and hope we are able to welcome you back.

Anmeldt 30 august 2016

Bra hotell å bo på i Aten med en flott restaurant på taket hvor man kan sitte å nyte en god middag mens man ser bort på et lyssatt Acropolis. Mange andre oldtidsminner i gangavstand fra hotellet og nært til det gamle historiske området Plaka.

Opphold: juli 2016
Takk, matoma
DivanisCollection, Διευθυντής på Divani Palace Acropolis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 september 2016

Dear matoma,
Thank you for staying at Divani Palace Acropolis and for taking the time to let us know of your impressions following your recent stay with us. We are delighted to hear that you have enjoyed your vacation and we hope to have the pleasure of welcoming you again in the near future.

Anmeldt 7 mai 2016 via mobile enheter

Dette er et greit hotell med god og sentral beliggenhet i forhold til turist attraksjoner. Kort vei til gamlebyen i Athen og ikke langt unna Akropolis. Hotellet har basseng i 1 etasje og toppetasjen med sol åpner ikke før om kvelden, så sol mulighetene er dårlige.
På toppen er det en fin restaurant med utsikt opp til Akropolis. Rommene er greie men litt slitte og noen småting som ikke funket, rommene var rene og servicen på hotellet var bra.

Opphold: mai 2016, reiste med venner
Takk, Mona J
DivanisCollection, Διευθυντής på Divani Palace Acropolis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9 mai 2016

Dear Mona J,
Thank you for choosing Divani Acropolis Palace for your accommodation and for the time you have taken to provide a review on TripAdvisor.
We always take into account our clients comments and we try to ameliorate any shortcomings. We hope that we will have the chance to welcome you again soon in our property and offer you a five star experience.

Anmeldt 9 januar 2016 via mobile enheter

Hotell med fantastisk service. Bare minutter etter ankomst banker det på døren på vårt hotellrom, det viser seg å være en av hotellets ansatte som kommer for å ønske oss velkommen med et stort fruktfat og en flaske vann. Skal man trekke ned på noe så er det at hotellet er litt lutt. Beliggenheten derimot trekker veldig opp, kort vei til de fleste attraksjoner i byen.

Opphold: januar 2016
Takk, Per Inge J
DivanisCollection, Manager på Divani Palace Acropolis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11 januar 2016

Dear Per Inge J,
Thank you for choosing Divani Acropolis for your stay and for your positive review concerning our hotel on Tripadvisor.
Your comment makes all of us grateful, that we were able to offer you the best service we are so well known for.
We hope to welcome you again soon in our property.
Kind Regards.

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Aten hotellene
Thissio/Makriyanni
The Athens Gate Hotel
Exarchia
Radisson Blu Park Hotel Athens
Vis priser

Har du vært i Divani Palace Acropolis? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Divani Palace Acropolis

Adresse: 19 - 25 Parthenonos, Aten 117 42, Hellas
Beliggenhet: Hellas > Attica > Aten > Thissio/Makriyanni
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Romservice Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.41 luksushotell i Aten
Nr.44 forretningshotell i Aten
Prisnivå: kr 1 099 - kr 1 707 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:5 stjerne — Divani Palace Acropolis 5*
Antall rom: 250
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Agoda, Booking.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Divani Palace Acropolis. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Divani Acropolis Palace Athens
Hotel Divani Acropolis Palace
Acropolis Hotel Athens
Divani Acropolis Hotel

Er dette din oppføring på TripAdvisor?