ZenHotels.com
getaroom.comUSD 196
StayForLongUSD 166
Lol.travel
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Bodd på en del Radisson hoteller og dette var ikke av de bedre. Slitt og brunt. Ikke veldig sentralt heller i forhold til innerste bykjerne. Service under pari. Reiste sammen med en kollega på felles bestilling. Under frokost fikk vi kun en regning med beskjed om at kollegaen hadde fri frokost. Da jeg spurte om det ikke gjaldt meg også siden vi hadde felles booking fikk jeg nei. Årsaken var at han hadde spurt om gratis frokost ved ankomst og ikke jeg. Da jeg sier at jeg ønsker samme, fikk jeg beskjed om at det for sent fordi jeg hadde påbegynt maten. Sikkert logisk riktig, men nok til at hotellet mistet meg som kunde.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 20. november 2018

Et greit hotell, men med en meget trafikkert gate utenfor , veldig hyggelig betjening og god frokost, men rommet vi fikk var veldig slitent og hele hotellet virket som det trengte en større oppussing.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, TomMathisen
Anmeldt 23. juni 2017

Vi våknet 4-6 ganger i løpet av natten på grunn av støy fra naborom og korridor. For øvrig var vi fornøyd med beliggenhet og frokost. Fint treningsrom med godt tilbud. Men ved neste besøk til Athen kommer vi til å velge et annet hotell som har bedre støyisolering, så vi slipper å føle at det bor flere personer på rommet vårt. Vi bodde for øvrig i junior suite i 6. etg.

Dato for oppholdet: juni 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, Christina K
Anmeldt 11. mai 2017 via mobile enheter

Servicen på dette hotellet var meget bra, måtte bytte rom på grunn av mye trafikkstøy og dette ble ordnet på 10 minutter, uten noen problemer! God frokost og flott takterasse med utsikt mot Akropolis.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, 123petters
Anmeldt 3. januar 2017

Vi bodde her to netter før vi reiste på cruise og angrer ikke. Super velkomst, kan ikke huske og ha blitt bedre mottatt på ett hotell. Siden vi kom sent på dagen valgte vi å spise middag på hotellet , mat og service var helt supert skulle ikke tro en var på hotell.
Frokosten var også helt super. V hadde rom i syvende etasje med balkong og vakker utsikt, rommet var rent og ryddig gode senger. Vi spiste også middag andre dag og angrer ikke, like bra. Det er ikke ofte en bor på hotell der alt stemmer, men her var alt PERFEKT. Anbefales

Romtips: rom 710 med balkong med god utsikt
Dato for oppholdet: november 2016