Ulike måter å oppleve Plaka på
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Koselige handlegater med masse butikker. Det er stort sett mye av det samme i mange av butikkene, men det er morsomt å gå å kikke.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Aidapida
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Trange smug med mange ulike butikker, mange av de med typiske greske produkter til turister! Hyggelig atmosfære, mye å se på! Ingen påtrengende butikkansatte eller innkastere til restauranter i gatene, det gjorde opplevelsen mye mer behagelig! Hard rock cafe ligger inni Plaka for de som har et must om å besøke den greske utgaven ;-)

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, F5641PYmonicab
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Vi tok toget inn til Syntagma der vi videre gikk 10 minutt til Plaka. Dette er en eldre bydel i Athen ved foten av Akropolis. Vi var her en lørdag ettermiddag og det var et yrende folkeliv med turister i gatene. Dette strøket er sjarmerende, men har hovedsakelig souvenir-butikker rettet imot turistene.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Erlend1973
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Dette er en hyggelig bydel med ganske mye gågater, noe som er deilig i en ellers bilplaget by. Litt mye turistfellepreg, kanskje, men likevel koselig både på dag og kveld.

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, AndersRoren
Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Gikk på en guidet tur i Plaka området. Hadde hørt mye fint om det, men må si jeg ble litt skuffet. Det var rimelig dødt her

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, oddkristerf2018