Ulike måter å oppleve Plaka på
Athens Full Day Private Tour
1 710 anmeldelser
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Vi hadde sett frem til et koselig strøk, men fant en turistfelle. Butikker med det samme utvalget, skitne gater, slitte hus, dårlig standard. Utrolig at dette skulle være en attraksjon i en europeisk hovedstad.

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, 338clausr
Anmeldt 28. september 2019 via mobile enheter

På vår gjennomreise til de Greske Øyer er det alltid hyggelig med et besøk i Plaka.
De trange gatene,butikkene,smauene og luktene.
Det må bare oppleves,

Dato for opplevelse: mai 2019
2  Takk, TA276
Anmeldt 25. september 2019 via mobile enheter

Må besøkes men sjekk ut alle smågater unna de verste turist fellene. Skal du spise her så fin alternativene som ligger gjemt

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, tone2103
Anmeldt 15. juni 2019

Historie og turistfelle på en OK måte. Mange trivelig stoppesteder.
Rent og pent. Hyggelige grekere.

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, Reisevant883
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde hotell i dette område. Fantastisk beliggenhet; alt som er vært å se er i nærheten. Veldig vakkert. Vi beveget som litt utenfor område for å spise, slik fikk vi litt mer armslag.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, vigdisanthoniae