“Absolutt ikke verdt det”
Anmeldelse av Idria

Idria
Vurdert som nr. 46 av 51 Restauranter i Delfi
Anmeldt 17. januar 2019

Vi følte oss litt presset til å sette oss ned etter at vi hadde vist interesse for menyen. Vi valgte å sette oss ned ettersom vi tenkte at det var verdt å betale litt ekstra for den fantastiske utsikten. Maten var den absolult dårligste vi spiste i løpet av våre ni dagers bilreise i Hellas. Jeg fikk en dvask innbakt spinatpai med et par små biter tomat ved siden av. Da vi skulle betale tok de en euro per glass vann, vann vi ikke hadde bestilt siden vi drakk overpriset ferskpresset appelsinjuice til maten.

6  Takk, Elisabeth H

Anmeldt 26. april 2020

Dato for besøk: oktober 2019
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2019

Reisende som så på Idria, så også på

Delfi, Phocis Region

Har du vært i Idria? Del dine erfaringer!