“Fantastisk utsikt”

Vurdert som nr. 21 av 186 Restauranter i Agios Nikolaos
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble anbefalt denne restauranten da vi skulle på dagstur til Agios Nikolaos. Fantastisk beliggenhet på en høyde over innsjøen, med utsikt også mot hav og båthavn.

Vi startet med et glass rosévin hver, mens vi fikk servert brød med smør, rømme og tapenade til. Brødet var veldig godt. Til hovedrett valgte vi blåskjell og croquetter. Blåskjellene var gode, men krafta smakte etter min smak litt for mye sjøvann, og lite hvitvin og hvitløk. Croquettene til mannen min var litt tørre. Hovedrettene var vi heldigvis mer fornøyde med. Jeg spiste «Sea bream fillet» og husbonden tok «Seafood spaghetti». Min fisk var nydelig tilbredt og tilbehøret var også godt. Spaghettien falt også i god smak. Til avslutning tok jeg en Creme Brulee og kaffe.

Dette er et dyrt sted i gresk målestokk, og det forplikter. Vi følte at vi ikke kunne strekke oss helt opp til toppkarakteren denne gangen, men den supre beliggenheten og avslappende atmosfæren gjør den absolutt verdt et besøk. Vakker pianomusikk i bakgrunnen og god service.

1  Takk, LineH79

Anmeldt 27. juli 2019

Flott restaurant,nesten for flott for oss,men vi feiret en i følget vårt som fyllte år,og valgte å bli sittende,nydelig utsikt,en mann satt å spillte på piano rett ved der vi satt,noe som var veldig slitsomt,uten stans,dyrt i forhold til andre steder,men du forsto at det var et bedre sted,da ble jeg skuffet av å få en biff,uten saus,uten grønnsaker,men med frites som jeg ønsket,alt så VELDIG TRIST UT,når du betale såpass så tror du at du får saus og grønnsaker til,og ikke at du må ta smøret fra brødet du fikk når du kom, på biffen blir for dyrt å betale så mye for utsikten,når maten IKKE står helt i stil.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 644anita
Anmeldt 29. mai 2018 via mobile enheter

Vi er 5 personer og alle er veldig fornøyd med maten og service. Meget vennlig og alltid til stede for å hjelpe til. Høy pris i forhold til andre restauranter i nærheten, men verdt pengene. Kommer tilbake.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Kurt R
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Pepperbiffen anbefales på det sterkeste og husets rødvin var god. God stemning og oppmerksom betjening.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 296heidia
Anmeldt 10. august 2015

Et meget pent og vakkert beliggende sted i et høydedrag over byen. Meget god mat og god vin - eksklusivt og stive priser, betalte 140 EUR for 2 glass rosevin, 2 x forrett (suppe) med anbefalt glass hvitvin, 2 x hovedrett (Lammecarre) med 1 flaske anbefalt rødvin. Men god mat, litt dyrt i gresk sammenheng.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Elsa R

Reisende som så på Migomis Piano Restaurant, så også på

Agios Nikolaos, Lasithi Prefecture

Har du vært i Migomis Piano Restaurant? Del dine erfaringer!