“Veldig god mat”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Sen middag en lørdag. Nesten fullt, travelt, god stemning, også lokale familier med småbarn. Rimelig rask servering. Hadde fava, god. Grillet octopus pluss kyllingfilet med roquefortsaus: begge deler meget velsmakende og utmerket tlberedt. Men beste av alt til slutt: et stort stykke hjemmelaget varm baklava med is. Rimelig.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, lektor

Anmeldt 20. september 2016

Hyggelig betjening som serverte god gresk mat! Ligger nærme Lato Hotel som vi bodde på, helt inntil veien.

Dato for besøk: september 2016
Takk, TorleivS
Anmeldt 24. juli 2016

Utvalget er stort, porsjon er enorm!!! Anbefales å dele eller å be å ta maten med seg (kvelds). Prisene er rimelige.

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, ritamargarita777
Anmeldt 6. juli 2016 via mobile enheter

Her ble vi tatt godt imot, fikk ønskeutsikt og meny. Etter bestilling gikk det raskt med å få mat og drikke. Trivelig atmosfære i et spesielt bygg; en tradisjonell gresk taverna.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, BusyB54
Anmeldt 22. juni 2015

Nydelig mat og hyggelig plass med utrolig hyggelig personale (Katarina). Vi hadde lunsj der flere dager. Ikke la deg lure av inngangspartiet mot hovedveien. Gå gjennom, og du får havutsikt med på kjøpet, støyen fra gata forsvinner.

Dato for besøk: juni 2015
Takk, SiriFoe

Reisende som så på Kri Kri Taverna, så også på

Agios Nikolaos, Lasithi Prefecture

Har du vært i Kri Kri Taverna? Del dine erfaringer!