Anbefales!

Veldig god service og svært hyggelige sjafører! Brukte de til og fra flyplassen - kjempefornøyd... les mer

Anmeldt 2. september 2022
O5976HNheleneb
Alene pappa i syden

Grete lux travel gir fantastisk service. De er punktlige og følger deg godt opp. Har man spørsmål... les mer

Anmeldt 10. august 2022
344rasmusm
Skoppum, Norge
Les alle 1 077 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Kreta
Anmeldt 16. oktober 2019 via mobile enheter

Brukte CLT da vi besøkte kreta i september, de møtte opp til avtalt tid med barneseter til barna som vi hadde bestilt på forhånd.
Kan absolutt anbefales.

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, ArveNorway001
CreteLuxTravel, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Crete Lux Travel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2019

Dear ArveNorway001,

Thank you so much for choosing us and the time you had spent to write your feedback for our service. We always try to provide quality transfers for our clients.

We wish to welcome you back in Crete in the future.

Best regards,

Anmeldt 13. oktober 2019

Dette firmaet vil vi bruke igjen når vi skal til Kreta. Konkurranse dyktige priser, hyggelig sjåfør og ren og pen bil.Og ikke minst god airconditioning. I andre selskaper vi har brukt har sjåføren vært veldig opptatt av betalingen også av retur reisen. Her fikk vi ikke betale før vi var fornøyd, og det sier mye.

Dato for opplevelse: oktober 2019
3  Takk, Thumper1974
CreteLuxTravel, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Crete Lux Travel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2019

Dear Thumper1974,

Thank you for your time to share your opinion about our company.

We are glad to read that you were satisfied with our services.

All the points made are very informative for other visitors and we thank you for this!

Wish to see you again on your next trip to Crete.

Best Regards,

Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

Hadde med 4 barn i alderen 3 mnd til 8 år, alle ble godt ivaretatt. Trygg sjåfør som kjørte rolig og fornuftig. Var lett å kommunisere med ved flyforsinkelse osv. Anbefales.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Anne Ø
CreteLuxTravel, Public Relations Manager på Crete Lux Travel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2019

Dear Anne O ,

We wish to welcome you back in Crete in the future.

Best regards,

Anmeldt 9. august 2019

Har brukt CLT og Vaggelis Kouklakis de siste turene til Kreta. Profesjonell og sikker sjåfør. Er til å stole på. Dukker alltid opp til avtalt tid. Prisen er alltid konkuransedyktig enten man skal til flyplassen eller på dagstur. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, Hakon-Gje
CreteLuxTravel, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Crete Lux Travel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2019

Dear h_kong211,

Thanks for choosing our services for your transfer and your review!

We always try our best for our clients to have a safe and comfortable transfer for them.

We are really happy to know that you were satisfied with our services!

We are looking forward to transfer you again to any destination in Chania and all Crete!

Kind regards,

Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Vi benyttet dette selskapet til transport fra og til flyplassen under vår ferie på Kreta.

Begge flyvningene var på nattetid og vår familie på 5 med bagasje skulle fraktes ca 45 minutter hver vei.

Valgte Crete Lux Travel basert på gode anmeldelser fra TripAdvisor og ble veldig imponert over deres tjeneste. Booking var enkel og grei og vi fikk god informasjon om oppmøtested og pris. Sjåføren møtte opp før avtalt tid ved begge anledninger, veldig bra!

Minibussen var moderne og ren, og sjåførene veldig trivelig og hjelpsomme.
Kjøringen var også svært trygg og komfortabel.

Trenger du transport i området runde Chania er dette det perfekte valg!

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, T-Skjorten
CreteLuxTravel, Public Relations Manager på Crete Lux Travel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2019

Dear T-Skjorten,

Thanks for choosing our services for your transfer and your review!

We are really happy to know that you were satisfied with our services!

Kind regards,