TripAdvisor

To XANI Restaurant
Vurdert som nr. 48 av 548 Restauranter i Khaniá by
Kjøkken: Gresk
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Hyggelig atmosfære, trivelige omgivelser, levende musikk og god mat. Anbefaler noe annet enn husets vin. Kelnere var oppmerksom når de var ute blandt gjestene, men ikke lett å få kontakt med utenom

Dato for besøk: september 2019
Takk, druher

Anmeldt 27. august 2019 via mobile enheter

Supergod mat med digre posjoner. Anbefaler løkringene. Levende musikk til maten. Hyggelig personell. Kjapp levering

Takk, sigvepigve
Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

En koselig restaurant innimellom Chanias gater. Nydelig god og mør biff! Hyggelig betjening :) Rimelig priset.

Takk, 48eirins
Anmeldt 14. august 2019

Dette stedet som ligger like ved borgen, I bakkanten av gamlebyen i Chania, det er et roligt og herlig sted for en matbit, etter en runde rundt i gamlebyen. Vi var en gjeng på 6 stk som hadde litt forskjellige retter, og vi storkose oss med nydelig mat i en koselig restaurant. Betjeningen var hyggelig og serviceinnstilt, så hadde det bra.

Takk, 474terjeg
Anmeldt 10. august 2019

Sjarmerende og trivelig restaurant med levende musikk. God mat og en noe spesiell brun husets rødvin!! Vil nok velge noe annet neste gang. Nok mat til en grei pris....Anbefales

Takk, HamarTrond

Reisende som så på To XANI Restaurant, så også på

Khaniá by, Chania fylke

Har du vært i To XANI Restaurant? Del dine erfaringer!