“Kjæreste middag”

To XANI Restaurant
Vurdert som nr. 50 av 533 Restauranter i Khaniá by
Kjøkken: Gresk
God for: Familier med barn, Romantisk, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi ble anbefalt denne restauranten av flere bekjente.... vi hadde store forhåpninger... maten var nydelig , lokalet var sjarmerende ... desverre var servitørende både stresset og slitne.... jeg bestilt en flaske hvitvin men fikk ingen vinglass til , så det måtte jeg spørre om og få flere ganger før jeg fikk det.... ellers en helt ok resturant desverre noe overvurdert....

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Rune Tidemann A

Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Stor og god gresk salat, nydelig Kleftiko - svært mør og god hvitløkssmak. Husets rødvin passet fint til.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, 167renateg
Anmeldt 2. oktober 2019 via mobile enheter

Et av de mindre masete stedene i Chania by. Ligger i en bakgate, veldig piksoreskt. Levende musikk når vi var der.

Maten er god, betjeningen hyggelig.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, larsk305
Anmeldt 27. september 2019 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære, trivelige omgivelser, levende musikk og god mat. Anbefaler noe annet enn husets vin. Kelnere var oppmerksom når de var ute blandt gjestene, men ikke lett å få kontakt med utenom

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, druher
Anmeldt 27. august 2019 via mobile enheter

Supergod mat med digre posjoner. Anbefaler løkringene. Levende musikk til maten. Hyggelig personell. Kjapp levering

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, sigvepigve

Reisende som så på To XANI Restaurant, så også på

Har du vært i To XANI Restaurant? Del dine erfaringer!